Mister X ?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Mister X ?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Mister X ??

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

10 Mei 2012 | Italië, Rome

Jaja daar zijn we weer. Weer een heerlijke week achter de rug met zwaar werk. Kleine samenvatting: 27 graden en een mobile home zonder ventilator, zware gasflessen van 20 kilo per stuk sjouwe in dezelfde temperatuur, een bed dat slaapt als een half hangmat, hard werken terwijl bijna iedereen vrij is en een hele berg muggen die je van schendt tot savonds gewoon lek prikken. Conclusie ik word zwaar onderbetaald.
Maar goed, hier op de camping loopt dus mister X rond. Andere worden mister loverlover hahah. Nou echt al die meiden in de weer met hairextensions, nepwimpers en kipfiletjes om alles mee op te vullen, wat een grap haha. Het weer word hier overigens steeds beter, love IT!! Vandaag weer heel de dag aan het strand gelegen en lekker bruin geworden.mwe hebben zelfs een luchtbed gekocht. Wel jammer dat om zo her en der ook rood kleur Maarja. Gister waren we trouwens aan de gang met gasflessen die dingen wegen. Dus echt 20 kilo per fles en ik had 2 karretjes met 2 flessen dus in totaal 4 flessen om mee Nasr de andere kant van de camping te zeulen. Ik leek wel zoon Belgisch trekpaard!! En toe liet Jennifer er nog een op der teen vallen ook. Echt een dag die ik niet snel vergeet.
Zo vandaag een kort verhaal Maarja ik maak momenteel niet zo heel veel mee haha tot snel xxxxxxxxx

  • 10 Mei 2012 - 18:59

    Alie:

    Hoi lieverd,

    Je moet maar zo denken ....je hoeft niet te sporten voor die spieren hahahahaha.Enne die mister x kan jou niet boeien toch mmmmm.
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt hoor . Een kort verhaal is ook leuk hoor en wij genieten er van.
    fijn weekend xxxxxxxxxxxx

  • 10 Mei 2012 - 19:27

    Natja:

    hoi Lisa,
    hard werken voor je, maar veel beter weer dan in nederland. het is nu echt op z'n hollands buiten. veel plezier nog en sterkte met de muggen. groetjes van natja

  • 13 Mei 2012 - 17:39

    Martine:

    Hoi Lisa,

    Ik had net mama aan de lijn en dacht nu ga ik je echt een keer een berichtje sturen. Ja, die 27° daar ben ik wel een beetje jaloers op. Die muggen mag je daar houden :-). Ik begrijp uit je verhalen dat je het volgens mij reuze naar je zin hebt. Meid, het is een ervaring die je niet meer vergeet. Ik wens je nog 125 hele leuke en gezellige dagen! Geniet ervan! Martine. Ook de groetjes van Jan, Nathaniël, Sara en Efraïm

  • 14 Mei 2012 - 12:19

    Corine:

    Ha Lisa,

    Leuk dat we zo goed op de hoogte bljven. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Wij zijn wel jaloers op het mooie weer in Italië. Het wil hier maar niet lukken, ik loop nog steeds met m'n winterkleren. Veel plezier en kijk toch maar uit voor de felle zon.
    Veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 23727

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: