Pluisjes - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Pluisjes - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Pluisjes

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Mei 2012 | Italië, Rome

Ciaoooo!!! Iedereen

Nou de afgelopen 6 dagen is er weer veel gebeurd zaterdag had ik receptie en moest ik alle 38 arrivals vertellen dat er een storm op komst was (nee echt een leuke binnenkomer) rond 3 uur is het daar altijd het drukst en ik kreeg om 3 uur een stel gasten voor mijn neus die ik die zelfde ochtend naar hun mobile home had gebracht. Ze wilde een andere en ze wilde me graag laten zien waarom. Dus ik fiets mee kom ik daar aan wat blijkt. Ze vinden de pluisjes vervelend. Die ochtend had ik te horen gekregen dat het hun eerste keer camping was en dat ze het heel spannend vonden. Maar op dit moment hebben we hier soort van bloesem en die laten hele plekke witte vlokken los, dus die dingen liggen over De hele camping. Ik moest ze dus voor die dingen gaan verplaatsen. HALLO THATS CAMPING LIFE weer een halfuur van m'n dag kwijt terwijl er een lading mensen op je staat te wachten, echt heel rustgevend ook.
Die nacht ging het flink tekeer. Wat ben ik blij at die tent nog staat zeg. We waren alleen vergeten de zij flappen van de tent dicht te doen, dus het was een beetje nat. Toen Dali die de volgende ochtend naar beneden wilde rollen begon ze te gillen en muis muis te roepen. Dus zo stoer als ik ben (haha:p ) ging ik wel even kijken. Bleek dat er aan zoon flap een vleermuisje hing. Supr schattig.
Die dag (tot mijn grote verbazing) had ik weer receptie. Alleenlijk keer maar 5 arrivals en eenhandig slecht weer. En blij slecht weer gaan mensen zeuren, en daar word je als je zelf zwaar onderkoelt bent ook niet zo vrolijk van. Maarja, vol goede moed richting de receptie (heel dik aangekleed in dat groen, dat kleed ook zo mooi af :s ) kwamen we daar in een grote ravage, door die storm was heel onze receptie, bestaande uit 2 met plastick afsluitbare hokken van 2 bij 2, helemaal omver gewaaid, al nie papieren lagen overal. De parasol was kapot. Dusssss werk aan de winkel. Na een uur konde we weer lekker gaan zitten in dat tocht gat en hebben we een heeeerlijk kopje, jawel, oploskoffie op (@-@') mij liever die chapuchino van de beachbar, Maarja ik mocht niet klagen want deze was gratis.
De dag daarna was het heerlijk weer en daarbij dit was mij.1e vrij dag van de 3. Whoeeeeee lekker hoor :D heel de dag strand, wel achter de duinen omdat het hee. Hard waaide maar toch, bruin worden zat er wel in. En vandaag de verjaardag van José. Rond 5 uur hebben elise, sjonny en Jennifer ballonnen opgeblazen en aan de tent op gehangen, en zijn ik en Dali cup cakes gaan bakken. Zonder maatbeker of weegschaal. Met en George erbij die heel de tijd riep: you can't do IT, Blablaa nou en of ze gelukt zijn. We hebbe alleen een klein beetj gekliederd met d chocoladesaus. Daar hadden we truquerend heel veel van over. Doet Dali het in een glad en drinkt het op, want ja hernia's toch zonde om weg te gooien hahahahha.
Die avond was het erg gezellig iedereen vond de cakjes erg lekker en de beachbar was ook weer bom voll. Gezelligg!!!. Rond 3 uur liep ik samen me t José terug en toen het terrein opliepen roken we eendekker brand lucht. OJee. Wij naar min tent, maar daar was niks aan de hand. Daar zatten remy, George en Dali wat na te kletsen. Dus ik en José een stukje terug lopen, zagen wenkt de tent van de courier in charge (zeg maar een soort van mijn baas) dikke rook wolken komen. Dis ik naar binnen, bleek die ...Hannes zijn grill aan te hebbe laten staan met een pizza eronder. Zwarter dan zwart en bergen rook.
Wij hem 5900 keer roepen. Kregen we alleen een huuuuehuuhuuuuuummmmm en daara een lading gesnurk te horen. Nou graag gedaan hoor voor het redde van je leven. Haha.
De dag daarna vertelde wij het ook en toen was hij fikkie wel heel blij, maar net na dat we het verteld hadden, zeg maar een uur daarna, kwam charlotte ons ook bedanken (zij is Engels en die baas van mij ook) dus wij huu waarom. Nu dat je het gas uit heb gezet e. Ze liep weg.
Het is her net een soapserrie. Want wij dachte dus dat tezz met tascha naar 'wat had' maar blijkbaar oogmerk Charlotte. En grainne had een relatie met danny, maar kan het niet hebben dat Annabel een film met hem heeft gekeken en dat ik een hele avond met hem sta te praten. En dan hebben we remy nog, die de ex relatie van allie en luke verstoort ( daht dacht exen waren maar het licht dus best gecompliceerd) en om het af te maken is onze echte baas Math ook niet zo moeilijk maaaaaar dat is maar een gerucht.
Hahaha nou zoals jullie kunnen lezen er gebeurd hier meeeer dan genoeg. Gister avond nog lekker met Sjonny getafeltennist echt leuk en daarna met hem en Dali en José film gekeken. En op dit moment, tja het regent, heel jammer zo op mijn laatste vrije dag maarja.
Dan ben ik delf weer ff van die rottige pluisjes af, want dir zij. Echt heeeeeeel vervelend. Heenkijkt wel of het dan sneeuwt.
Nu maar weer ff een halfwassen draaien en visticks eten haha omzet gezond te houde. :p

Tot snel xxxxxxxxxxx

  • 16 Mei 2012 - 11:45

    Mama:

    Nou dit was weer echt een spannende aflevering van de soap serie van Lisa. Ik moet soms wel 3 keer een regel lezen om het te blijven volgen,maar zo blijven we wel op de hoogte van het wel en wee van onze grote dochter.Nou werkse morgen, en maar duimen dat het weer weer snel opknapt groetjes en een dikke knuffel van je moeder xxx

  • 17 Mei 2012 - 05:39

    Alie:

    Wat een belevenissen zeg , wel jammer dat het weer ff niet meezit als je vrij bent he.maar ja je hebt nog de hele zomer toch.
    wel genieten hoor die reallife soap van jou beter dan de tv hahahahaha.

    dikke kus van ons xxxxxxxxx

  • 20 Mei 2012 - 11:52

    Joke Van Es.:

    Veel succes daar in Italie

  • 20 Mei 2012 - 17:43

    Petra:

    Ik ben gewoon blij dat jij in ca'savio zit lisa!!!!!!! Dat wou ik even kwijt!!!! Groetjes van petra en de rest van de oorschotjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 23785

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: