Tijd voor een spelletje - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Tijd voor een spelletje - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Tijd voor een spelletje

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Mei 2012 | Italië, Rome

Nu we dan eindelijk gewend zijn aan het drink gedrag van onze Engelse collega's word het eens tijd dat we wat anders gaan doen dan drank spelletjes als kingsen, bussen of piramid... Het bego zoon 4 dagen geleden, ergens begint het dan te kriebelen. Dit is het oeroude camping gevoel dat in me omhoog borrels en niets houd het tegen. Het was ongeveer 7 uur. De temperatuur was lekker maar ik had de rust niet om te gaan zitten. En eindelijk kwam Sjonny met een geweldig idee. Hij zij: kom Lisa laten we gaan tafelennisen. JEahhhh!!!
We hebben tot half 10 aan de tafel gestaan en alleen maar zwaar zinloos een balletje naar elkaar overtikken. En toch, dit is camping!!
We hebben inde afgelopen 5 dagen ook veel gekaart en doolhof gespeeld. Gewoon omdat het kan. Het weer wa tot zaterdag vrij redelijk overigens. Daarna ging het snel bergafwaarts en zaten we weer opgesloten in die oersaaie tenten. We hebben trouwens nieuwe Nederlandse buren gekregen. Ze zijn van de mini Fun station. Ze waren zoooo druk, ik dacht at ik gek werd. De volgende opmerking was dan ook echt verkeerd, we zij al een uur aan het schoonmaken. hALLO ik maak al 6 weken schoon. En toen ik kreeg te horen dat hun werkdagen van 4 uur maken en dat dat soms best zwaar kon zin had ik het niet meer en moest ik toch echt ff lachen. Gelukkig snapte ze het wel. Voor de rest, ja ik heb wat lange werkdagen gemaakt en heb ook 2 keer een zeer mooie keepersduik gemaakt met dank aan een dennenappel ter grote van een kokosnoot.
Ooooh ik heb gister een beoordeling late. Schrijven voor mijn schoonmaak. Ik kan jullie vertellen ik heb mijn roeping gemist, ik dek echt dat ik een studie schoonmaker had moeten volgend, of huishoudster ofzo. Er stond letterlijk in dat min. Schoonmaakskills van uitzonderlijk zeer hoog niveau waren voor iemand dit nog nooit had gedaan hahah. Nou goed hoor. Ook heb ik gister mijn haar geverfd, mijn uitgroei wel te verstaan haha, het is gelukt. En elise en josé hebben het geverfd ook was er nog een beetje verf over. Dit hebben we op het opgeschoren deel van Elises haar gesmeerd. Nu heeft ze een oranje bruine streep ter hoogte van haar oog zo rond haar oor hahah. Was echt heel gezellig.
Vandaag met Sjonny naar See life geweest. Wij dachten wilde zwart met de bus. Helaas was er controle en moesten we er eerder uit. Ik ben ook echt eenheid op sokken, we zagen die man aan komen lopen en zijn er toen als hazen uit gesprongen in de regen hahah. Nou wij komen daar eindelijk aan. Dachten dat word hem hoor. Waren we er met drie kwartier uit hahah. Toen zijn we heel gezond in de Mac gaan zitten hahaha. Lekkkerrrrr.
Nu is het tijd voor een lekkere warme douche :D want het is kouddddd!,!!

Xxxxxxx

  • 21 Mei 2012 - 18:16

    Lieke:

    Leuk, weer een verhaaltje van jou! Zo lezen vermaak je je nog prima!:) ik ben dan wel benieuwd naar je schoonmaak skills haha. Je mag als je weer thuis bent wel bij mij langs komen:) succes weer de komende dagen!
    Xxx

  • 21 Mei 2012 - 19:05

    Mama:

    Zo weer een leuk verhaaltje ,fijn om te horen dat ze tevreden zijn is altijd leuker als dat ze zeggen dat je het niet goed doet. Zeker niet als je zo hard moet werken. Nou en dat je haar blond is gebleven is ook een mazzel, voor het zelfde geld was je een beetje gevlekt. Nou ja liefie tot gauw horens en een dikke kus xx

  • 22 Mei 2012 - 19:45

    Nelly :

    Nou ik ben weer bij met jouw verhalen want we hadden een paar dagen geen internet.We zitten inmiddels in Frankrijk met Storm en Regen terwijl het in Nederland heet is wat doee ik dan in Frankrijk.
    Nee hoor alle gekheid op een stokje
    en blij dat je het nog steeds naar je zin hebt dus toi toi maar weer.

  • 22 Mei 2012 - 19:45

    Nelly :

    Nou ik ben weer bij met jouw verhalen want we hadden een paar dagen geen internet.We zitten inmiddels in Frankrijk met Storm en Regen terwijl het in Nederland heet is wat doee ik dan in Frankrijk.
    Nee hoor alle gekheid op een stokje
    en blij dat je het nog steeds naar je zin hebt dus toi toi maar weer.

  • 29 Mei 2012 - 11:36

    Gonnie Mookhoek:

    Hoi Lisa,

    Super leuk om je reisverslagen te lezen weet ik ook een beetje hoe het met je gaat!!! Ik kom je over 2 weken bezoeken maar wil je graag nog een keertje aan de telefoon spreken. Ik heb je al verschillende keren geprobeerd te bellen maar krijg je niet te pakken. Zou je mij willen bellen/smsen en ik bel je dan terug.

    Veel groetjes,

    Gonnie Mookhoek

  • 29 Mei 2012 - 18:02

    Lisa :

    Mevrouw mookhoek ik heb op dit moment geen beltegoed. U kunt elke avond bellen na 6 e groetjesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 23791

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: