Cheese :D - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Cheese :D - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Cheese :D

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Mei 2012 | Italië, Rome

Heeey iedereen,
Vorige Keer ben ik vergeten te vertellen dat we onze kleding binnen hebben gekregen. Whahaha wat een grap, ik had een L besteld en die broek zakte gewoon weer op m'n enkels, het shirt kon ik dragen als jurk en in het vest waren m'n handen niet te vinden, dat werd dus een m bestellen (fijn zeg, ben blijkbaar al kilo's kwijt...haha) ik ben weer vrij geweest, 2 dagen lang heeeeeerlijk. 1e dag was uitslapen van koninginnedag en naar het strand gegaan met Dali, José, elise, Jennifer en Sjonny. We hebben zelfs gezwommen, elise en Sjonny hebben zelfs een zandkasteel gemaakt, waarbij ze de glazen uit de tent gebruikte om te graven hahaha. Smidags kwamen remy en George er nog bij en werden we ook nog een beetje sportief door te gaan beach tennissen. Eenmaal thuis hadden we echt geen zin om te koken en ijn we uit eten geweest, lekker pizza bij de beach bar. Gezellig hoor. 2e dag zijn we naar venetie gegaan.
We gingen met e bus :) helaas stonde we daar in als ingeblikte sardientjes, echt zo vol, ik was bang dat er bij bepaalde haltes van die mannetjes te voor schijn zouden springen om al die mensen ook echt die bus in te duwen zodat de deuren dicht zouden kunnen.., (gebeurde gelukkig niet) :p door die drukte en vertraging miste we helaas wel de boot. Rond alf 12 waren we in venetie, en zijn we gelijk met van die levende beelden op de foto gegaan, en we zijn ook in een gondel geweest. :D 12 euro per persoon. We waren met zijn 5e en we zaten ongelijk. 3 rechts en 2 links. En die gondels hangen allemaal al naar rechts, dus de eerste 5 minuten waren heel oncomfortabel. Alle 3 op het puntje van de stoel zitten omdat we bang waren dat hij zou kantelen =o die gondelier heeft ons wel 6 keer moeten zeggen dat we echt wel gewoon konden gaan zitten.
Eenmaal er uit hadden we besloten eens flink te gaan verdwalen. 3 keer raden waar we na een half uur uitkomen, juist ja de H&M na daar al onze zuurverdiende centjes te hebben uitgegeven (ja mam dingen die ikecht echt nodig had, en nee ik ben netjes geweest was maar 25 euro haha) zijn we ons eerste ijsje gaan eten, heeeerlijk. Daarna hebben we heerlijk ons gestruind tot we om half 6 (Hollandse tijd, tja hoe kan het ook anders) honger kregen. We zijn gaan eten bij een klein leuk uitziend restaurant. Daar werd elise gelijk mee naar binnen gesleurd om de aardbeien wijn te proeven, toen ze zij dat die lekker was kregen we dat allemaal. Voordat we gingen bestellen zetten de man ineens een bak met stoepkrijt op tafel, we moesten gaan stoepkrijten en de mooiste tekening won teramisu (taaaaart) nou dat hoef je maar een keer te zeggen, binnen know time zaten er 4 volwssen Meiden om hun knieeen op de grond een tekening te maken hahah. Dat vond die man zo grappig dat we allemaal een stuk zouden krijgen. Na het hoofdgerecht hebben we 10 minuten zitten zwaaien naar die man, om te vagen naar die teramisu. Kwam hij eindelijk, zegt hij jaar eerst krijgen jullie nog een pizza van mij =0 na dat kregen we ook die teramisu en uiteindelijk ... De rekening, wat we iets lager hadden ingeschat, dus ik en José zijn naar de wc gelopen en hebben besloten dat we voor die hoge rekening best 2 wc rollen mee konden nemen, (ja sorry fout, zal het nooit meer doen) daarna hebben we op de boot zitten wachten, En kwam er zoon man aan die ons nep tassen wilde verkopen. Ik dacht nou die jaag ik wel weg door te zeggen, don't buy anything, its fake. Die man wilde dus echt wat verkopen, en zij mooie tas 80 euro. Dus ik voor me uit kijken en zegen no, hij 70 ik weer no, hij 65 ik weer no, h zegt wat is je prijs, dus ik denk nou ik plaag hem en zeg 15 hij helemaal in schok, hij hogere prijze noemen, en ik weer no, toe inneens uit het niets zij hij, because your sutch à Nice girl i give you for 15 euro. Tja ships dan moet je wel. Nu heb ik dus een tas.
Vandaag weer werken.ik hèb een volle fles cola gevonden, dichte rode kool, dichte augurken en water!! Fijn dat scheelt weer in het budget hahah.

Ik ga bank hangen, want ik ben nu wel moe haha, weltrustennn,!!

  • 03 Mei 2012 - 19:34

    Nelly:

    Nou hopelijk is wel een mooie al is ie dan "fake" We krijgen gelukkig de indruk dat je het wel naar je zin heb .
    Ik zou weleens een foto in dat mooie uniform willen zien . Nou tot horens maar weer was weer leuk.


  • 03 Mei 2012 - 22:03

    Mama:

    Na je vanavond weer eens uitgebreid aan de lijn gehad te hebben,heb ik wel weer zo iets van zet hem op en ga zo door, en inderdaad een foto van je in werkkleding zou bent leuk zijn ha ha .Nou lekker slapen en tot gauw Xxxx

  • 06 Mei 2012 - 05:35

    Alie:

    Hoi Lisa,
    Ik heb weer enorm zitten genieten van je verhaal hoor.
    Dat heb ik nou nooit he dat de kleding zo groot is dat ik er in verzuip hahahahaha.En ja idd een foto van jou in werkkleding zou leuk zijn.
    het is fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt hoor, geniet er maar van.
    tot gauw xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Mei 2012 - 13:31

    Petra:

    he lisa, nou jij moet echt een boek gaan schrijven als je terug bent uit het gezellige italie!!!! ik lach me echt rot om al je avonturen in deze korte tijd dat je daar bent!!! schrijfster helene van rooijen of danielle steel is daar niks bij hahahahahaha En wat fijn dat je nu eindelijk eens een tas hebt :-) weg met de van haren plastic tasjes haha TAKTAK ook ik blijf je avonturen volgen!!!! enjoy work and life!! groetjes van petra en de rest van de oorschotjes xxxxxx

  • 08 Mei 2012 - 13:35

    Petra:

    oja, ik vergat nog iets..... iemand anders kan toch ook een foto van jou maken in je mooie outfit!!!!! als tie van jou het even niet doet ????!!!!!!!! hahahahahahahaha LOL, flits:-)

  • 08 Mei 2012 - 20:39

    Linda (moeder Oskar):

    hai lisa,wat is het toch heerlijk om jou verhalen te volgen en te lezen, en toch niet voor niets naar italie gegaan......gelukkig geslaagd bij h&m.Werkse en nog heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 23795

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: