Ar you a (wo)men of a mouse - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Ar you a (wo)men of a mouse - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Ar you a (wo)men of a mouse

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 April 2012 | Italië, Rome

Daaar ben ik weer. WAt een week zeg. Zaterdag gingen we open, en daarvoor iets alles spiknen span, we hebbendie dagen zo hard gepoets dat m'n vingerafdruk op mijn duim bijna niet meer te zien is haha. Zaterdag ochtend moesten we alles klaar maken, zodat alle 110 huisjes ( bestemd voor Polen) klaar stonden. Om kwart voor 3 moest José nog even naar de wc, dus ik zeg joh pak dat huisje gewoon even je maakt het toch niet vies. Ze zit nog geen minuut binnen of Danny komt aanfietsen met de gasten voor dat huisje. Oh wat heb ik gelachen zeg. Het is alleen heel jammer dat die Poolse mensen bijna geen Engels spreken. Ik ben dus echt met handen En voeten aan Het uitleggen hoe de koelkast werkt, hoe de verwarming werkt en hoe ze bij het strand komen. Lijk wel een mimespeler.en die mensen maar taktaktak zeggen. Tak betekend ja in het Pools. E ik máar denken wat bedoelen die mensen nou. U snapt wel dat dit een zeer amusant gesprek was,
We zijn ook bij de zee geweest, op mijn vrije dag ZO Lekker Hmmm, ben al bijna zwart (nog niet helemaal hoor) ik durfde alleen nog niet te zwemmen want de temperatuur van de zee ligt ver onder het vriespunt (voor mijn gevoel dan hè) Dali ging overigens wel het water in en Oskar durfde ook niet zo goed. Gjornia riep toe. Keihard come in Oskar are you à men or à mouse, uiteindelijk bleek hij de muis te zijn. Ook zijn we natuurlijk weer naar de beach bar geweest. Per gezellig met iedereen en wafa dacht, kom ik laat even zien wat ik kan. Dus de barmedewerkers hijsen haar op de bar zodat zij haar dansje kan doen. Maar de barrage is echt heel erg smal en zij had hele hoge hakken aan. 3keer raden wAt er gebeurde.... Juist ze viel er achterover van af en het is gefilmd. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.
Tja en voor de rest, ik hou hier aan dit buitenland avontuur echt een fobie over aan mieren, ik kom ze overal tegen dood of levend maakt niet uit. Weet iemand hoe ik ze het beste ka. Afmaken????
Nu met de opening word bet wel leuk. We hebbe eindelijk fietsen!! 8 die we moeten verdelen over 14 maar dat is wel te doen. Tezz vroeg aan mij of ik wel een beetje kipon fietsen! Wat een vraag zeg, ik kom uit. Nederland, ik be zowat geboren met een fiets. Gelukkig hoef ik geen fietshelm op, dat zou pas een drama zijn geweest, danken je ipv witte boven benen, schouder en rug ook nog een wit voorhoofd, want ja met al die kledi v aan en dan werken in 29 graden word je niet helemaal bruin.

Dit was het voor nu. Dinsdag meer want dan hebben we koninginnedag achter de rug... En dat vieren we hier natuurlijk ook

Xxxxxxxxx

  • 29 April 2012 - 17:30

    Mama:

    Heerlijk weer zo'n nieuw verhaal,je wil niet weten ,maar er kijken een hoop mensen uit naar al jou avonturen. Leuk voor een boekje later we gaan het zien. Nou liefie een hele gezellige koninginnedag gewenst en doe iedereen de groetjes en dikke kus mama xxx

  • 01 Mei 2012 - 16:49

    Alie En Roel:

    He meiske,
    Wat een heerlijke verhalen geef je ons toch, ik zie het ook allemaal echt gebeuren hahahaha.vergeet niet een foto te laten maken als jij op die bar gaat staan he.Dus kom je straks terug en spreek je Italiaans en pools.
    Vooral blijven schrijven lieverd want wij kijken er naar uit he.

    Liefs van ons

  • 03 Mei 2012 - 09:06

    Barbara:

    Hé Lisa,
    Nou geen zorgen om jou, jij maakt er wel een feestje van ondanks het harde werken!
    Leuk om een beetje op de hoogte te zijn van je Italiaanse avonturen, hier is het maar nat en saai. Lin en Melissa zijn nog op een medewerkersavond van de 3x2 geweest. Zorg goed voor jezelf en geniet van deze waanzinige tijd, veel liefs van ons allemaal xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 23730

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: