Bikkelen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Bikkelen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Bikkelen

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 April 2012 | Italië, Rome

Ciaooooo...

M'n werkweek is weer begonnen hoor. Eerst maar ff vertellen over m'n shop daagje ook heeeel belangrijk. Ik ben met Dali, wafa, Sander, Nigel en Sjoerd naar Jesolo geweest. Lopen we rond half 1 vol goede moed naar de bus gaat het me toch een partijtje gieten, niet normaal gewoon. Wij uiteindelijk drijf nat in die bus beland. Daar heeeerlijk een winkel straat van 4 km ofzo , dus ik heb een hele leuke bikini gekocht jaja en savonds met zijn alle uit eten geweest.
Vandaag begon met een goeie plens bui :( en het schoonmaken is weer begonnen. Het ging best lekker, tot de 1e mieren en spinnen hun hoofd weer lieten zien toeknik met m'n hoofd in de kastje hing... Weer een bult kan er ook nog wel bij. Om half 6 was ik klaar, gelijk weze douche, wat ook best grappig was. Want zij dacht ik ga in een invalide toilette want dan kan ik ook zitten ofzo. Wil zij die douchekop verstellen trekt ze per ongeluk aan de hendel krijgt ze een volle lading water in der gezicht EN ze had haar dikke warme nieuwe kleding aan. Echt ik heb nog nooit zo hard gelachen whahaha, moet nu weer lachen.
Vanavond hebben we eheel Hollands gegeten. Aardappels, bloemkool en em eEn soort worstje. Nou volgende verslag zien jullie wel weer over een paar dagen verschijnen.

Italiaans voor vandaag. Buon appetito eet smakelijk en cavolfiore ...is bloemkool hahah

Xxxx

• 23 April 2012 - 20:21

Mama:

Hoi liefie
    Zo je eerste werkdag zit er weer op succes deze week Xxxx

• 24 April 2012 - 00:09

Johan(de Overbuurman:

Heeeee Die Lisa,zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin en veel lol met elkaar.jammer van die plensbuien maar er zullen vast dagen komen dat je ze wenst ivm hitte.
    Nou werkse daar en geniet ervan.

doeiiiiiiiiiii

• 24 April 2012 - 03:58

Alie:

Hoi Lisa,

Heerlijk die verslagen van jou en ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
    Tussen alle schoonmaakwerkzaamheden door lekker veel lol maken.
    een hele fijne werkweek en tot gauw.

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 24 April 2012 - 16:31

Ton:

Je weet het allemaal wel weer smakelijk te vertellen en jij beleeft iedere dag wel wat. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. De bikini heb je op tijd gekocht, van het weekend wordt het daar bij jullie echt strandweer, 29 graden. Veel plezier verder en ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

• 25 April 2012 - 12:29

Lieke:

Zo, weer lekker aan het schoonmaken dus! En dat shoppen klinkt ook goed! We missen je wel hier hoor1!
    Geniet van het mooie weer als het er is, want hier is het nog steeds heel koud!

xxx

• 28 April 2012 - 20:35

Petra:

he hallootjes, wat heb jij het toch leuk en gezellig daar zeg!!!! ondanks het harde werken, maar als ik naar de temperatuur kijk dan wordt/is.. het WEER ook zalig aan het worden he!!!! dus in je vrije tijd even de zon op je lichaam laten schijnen met goede beschermingsfactor "IN JE NIEUWE BIKINI" hahaha je hebt er al zo weinig :-)
    nou fijn weekend en ik ben nu al benieuwd naar jouw nieuwe avonturen voor a.s. week!!!!! groetjes en x van petra en de rest van de oorschotjes... nouja ... jes hahahahah xx doei doei