Feeeels like summer - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Feeeels like summer - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Feeeels like summer

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 April 2015 | België, Brussel

Hi iedereeen, het is weer even geleden, soms wil dit er nog wel bij inschieten, sorry!!
Vorig weekend zijn mn vriendinnetjes langs geweest en ik heb een erg leuk weekend achter de rug gehad. Het begon er eigenljk al mee dat ik met mn boodschappen gewoon langs ze heen ben gelopen, ik had niet eens door dat ze daar stonden (zijj zagen mij ook niet hoor ff voor de duidelijkheid) Toen we elkaar dan eindelijk gevonden hadden moest ik helpen met het naar binnen brengen van de spullen. Dit is natuurlijk een kleine moeite, maar jullie waren er niet bij. Het leek wel een volksverhuizing en S. kon niet te veel dragen doordat ze op krukken loopt. Gut, ik leek wel een pakezel hahah. Nadat alles geinstaleerd was en we gegeten hadden hbben we er een lange avond van gemaakt. Hard gelachen, gek gedaan. Die zaterdag hebben we er een winkeldaagie van gemaakt, dat was zeeeeer interessant en we eindige bij het restaurant in het Sheraton waar we lekker een rundertartaar bestelde. Noem ons dom, maar we hadden dus geen rauw stuk vlees verwacht, dit kregen we dus wel> Na hier even 2 minuten spastisch over gedaan te hebben hebben we gevraagd of het mogelijk was dat ze het toch nog even op de grill zouden leggen. Dit was gelukkig geen probleem en het toetje was de kers op de slagroom!! Thuis hebben we flink herrie gemaakt en zijn we richting het centrum gegaan. Even lekker afgedingt bij de taxi en vervolgens city club in gegaan. Het was lekker druk en hebben even alles van ons afgedanst. Die zondag nog richting de markt geweest en toenw as het al weer tijd vor hun om te gaan, vond ik minder leuk.
IN de tussentijd is eht weer een stuk beter geworden, dus ik heb die middag nog even heeerlijk in het park gezeten.
Maandag begonn met hardlopen, wat een bevalling en het is echt niks maar dan ook niks voor mij. Maar goed, het schijnt gezond te zijn etc. etc. Drama Drama Drama was net een hijgend dood paard aan het eind van de rit, maar goed dit keer ga ik het volhouden. De rest van de week heb ik gewerkt een een filmpje voor een presentatie op stage, heb ik mn eerste volle vergaderochtend achter de rug gehad en het was daadwerkelijk erg productief dus ik was er trots op. Al mijn pauzes ga ik heerlijk naar buiten en geniet ik vol uur van het weer, heeerlijjk. kijkend naar hardlopende mensen en genieten van mn salade ahhah.
Vrijdag met mn manager aan het shoppen gegaan in Ikea voor het bedrijf. Lekker met de taxi en genieten van het feit dat je geld kan uitgeven wat niet van jou is (erg he) Vrijdag avnd de grote schoonmaak gehouden en lekker ff geskypt met broerlief laura en mn ouders.
O, voor ik het vergeeet, het hardlopen heb ik een hele week volgehouden, alleen op dag 2 maak ik weer wat mee. Ik ren zonder muziek, anders sprint ik of sta ik stil dat kan ik niet> Zonder muziek dus.Ik ben aangekomen bij de laatste 6 mintun (2 minuten rennen, 2 lopen en 2 rennen) Rent er een kleiner mannetje voorbij en roep enthousiast bonjour ca vaaaa. Ik ben de beroerdste niet dus ik hijg heeeel ongelant ca va terug. Bljikbaar was dit een uitnodiging wat meneer ging naast me rennen en begon zijn levensverhaal uit te storen. Echt ik weet alles van hem ondertussen, ik durfde niet toe te geven dat ik echt niet meer kon. Dus zo gebeurde het dat ik het halve park rond gerend heb zonder een pauze omdat ik niet durfde te zeggen dat mn 2 minuten voorbij waren :'( En meneer wilde mn nummer nog ook, ja daaaaaaaag
En dit weekend hebben we er weer een huisgenoot bij. weeer een Fransie, geen probleem hoor maar ik begin me in de minderheid te voelen. Ik zit in huis met 4 fransen waarvan er 1 geen engels spreekt en die andere heb ik nog niet gesproken dus dat weet ik nog niet. Maargoed, gezellig word het er wel op nu het wat drukker is in dit vrij grote huis.
N uvoorbereiden op aankomende week. tot snel xxx

  • 19 April 2015 - 20:23

    Oma Lipstick:

    Ik vond het weer heerlijk om te lezen wijffie dikke kus van mij oma Kranendonk xx

  • 20 April 2015 - 11:18

    Opa:

    Lieve Lisa. Leuk om iedere keer je verhalen te lezen ,ik lees ze altijd een paar keer dan valt iedere keer wat nieuws op. Ik denk iedere keer wat heb ik toch een knappe kleindochter. Maar ik kom wel achter de ontdekking dat je het daar erg leuk hebt ,en dat het steeds leuker wordt. Jou verhalen zijn langer ik heb niet zoveel te vertellen. We horen elkaar weer snel aan de telefoon xx groetjes Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 23715

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: