Echte mannen - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Echte mannen - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Echte mannen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Maart 2015 | België, Brussel

Tijd voor een nieuw verslag vanuit het bewolkte Brussel.
Om maar te beginnen bij vorig weekend, daar waar ik geindigd was. Ik was nog heel erg sportief geweest door vrijdag avond na het eten te gaan zwemmen met 2 collegas. Niet het gezellige kom we dobberen wat rond, maar het echte werk. Een uur lang baantjes trekken in een zwembad ter grote van een pierenbadje maar goed, klagen is heir niet van toepassing want ik kan wel zwemmen voor nop!!. Na het zwemmen een drankje wezen doen in de bar bij het Sheraton hotel en vervolgens richting huis. Die zaterdag weer mijn routine afgewerkt, echt als iemand aan mijn routine zit dan ben ik een hele dag van slag geloof ik. Ik doe dit namelijk al weken en vind het een erg fijn proces. De zaterdagochtend tot 1 uur half 2 is helemaal van mij en daar mag niks of niemand tussen komen haha. Ik sta tussen 9 en half 10 op, ga naar beneden voor een ontbijtje op bed. kijk dan een programma op netflix. 10 uur stipt haal ik mijn bed af sorteer ik mijn was in bont en wit (zwart doe ik altijd op vrijdag) en dan gaat de bonte er eerst in omdat daar mijn dekbed bij zit en dat moet drogen (heb geen droger dus ja dat duurt dan ff) vervolgens ga ik douche en neem ik uitgebreid de tijd voor haar en make up met muziek erbij om alles wat gezelliger te maken. Dan om half 12 kwart voor 12 ga ik naar benenden met mn boodschappen lijstje, eerst wasje wisselen en dan naar de Lidl voor de eerste lading boodschappen. Bij thuiskomst maak ik een lekkere lunch voormezelf,over het algemeen iets met vis, ik denk dat ik dat van huis uit mee heb gekregen omdat we daar vaaaaak s'avonds vis eten op zaterdag. En als de lunch er dan ook eindelijk in zit. Nou ja dan heb ik dus tijd om wat leuks te doen, zo dus ook die zaterdag. In de middag naar het centrum gefietst (gezoooooooooooond) en daar lekker rond gestruind. Rond een uur of 6 was ik weer thuis want Sabrina ozu komen en die zou voor me gaan koken, althand koken, alles in een pan mikken en op een wrap doen. Maargoed, was een luxe ik hoefde hetniet te doen haha. Na dat hebben we heerlijk wat af zitten kletsen en magic mike gekeken. Even voor de goede orde, Sabrina is 25 en heeft een zus die gaat trouwen. Zelf heeft ze de hoop dat ze een leuke vent tegen komt zo'n 3 jaar geleden opgegeven, wat voor mij weer een slecht teken is omdat ze toen dus 22 was, wat ik nu ben. Vandaaaar de film magic mike, even mooie mannen kijken, die in niet al te veel kleren wat danstruckjes uit halen hihihi.
Zou het bijna vergeten, die zaterdagmiddag is er een nieuwe huisgenoot bijgekomen. Elodien (noem mij maar Elo) een Frans meisje dat gelukkig engels spreekt.
Die zondag was ze er echt, alles was verhuist en ze had der plek gevonden. Ik heb met haar zitten praten en kwam er achter dat ze Godiva fabriek stage loopt. Godiva is onwijs lekkere chocola die niet te betalen is en die hier op nog geen 5 minuten lopen vandaan zit, de mazzelaar. Later deze week vertelde ze me dat ze in de werknemersshop in de fabriek 70 procent korting krijgt dus als ik wat zou willen het haar gewoon moest vertellen :D =D
NOu en toen begon de werkweek dus weer. Ik heb er behoorlijk wat projecten bij gekregen dus ik heb het echt druk, wat super fijn is. Voor de ontspanning ging ik die avond na het werk in mijn eentje ff baantjes trekken. Ik was alleen, heerlijk altijd zo rond etenstijd, toen er 3 jongens binnen kwamen. En je ziet het gelijk, echte hollanders. Ik besloot mijn mond te houden en gewoon te luisteren. Geweldig!! 1tje ging weg, toen die weg was werd er over hem een geintje gemaakt en ik zag daar dus compleet de humor van in waardoor ik niet meer bijwkam van het lachen en mezelf dus practisch verzoop. BETRAPT. Was ook wel weer gezellig heb een tijdje met ze zitten praten. Toen ik weg ging en bij de lift aankwam stond 1 van die gasten daar en hield netjes de deur voor me open en liet me eerst gaan (hoffelijkheid) en toen wees hij me er ook nog eens op dat het typisch belgisch is om geen 13e verdieping te hebben. Nu kom ik vaaaak in het Sheraton voor zwemmen, uiztich of sporten maar het was me dus nog nooit opgevallen dat die verdieping mist. Weer wat geleerd.
Die hoffelijkheid hebben die mannen in mijn kantoorpand allemaal wel. Als ik de deur voor iemand open hou omdat dat wel zo makkelijk is nemen ze bijna allemaal standaard de deur van me over om die open te doen, om zich vervoglens naar de volgende te haasten om te voorkomen dat ik die openhou voor hun. Dit gedrag levert soms onhandige botsingen en heel wat dociers op de grond op omdat het simplweg niet mogelijk is om met volle handen een zware deur open te trekken. Maar goed (ze zeggen zelfs pleasee) No pleaseee you go first :P hahaha erg leuk allemaal.4
Ben deze week druk geweest met Earth Hour, wat we vrijdag zouden doen op kantoor. van 12.30 tot 13.30 gingen alle lichten uit en zouden we een lunch houden op de 5e verdieping. Waar ik tegenover 90 man in het kort iets moest vertellen over de reductie in gas die we gemaakt hebben van 2013 tot 2014 en ddaarna konde ze zich opgeven voor spelletjes. We hadden zak lopen en slalom fietsen met iemand achterop die een bal in zijn f haar mond moest houden (oop een lepel)
Ik als Nederlander van het organiserende team mocht uiteraard bij het spel met de fiets staan, waar meerdere zich bijna te pletter reden tegen een muur, niet wisten hoe het kon dat de fiets geblokeerd was (hij stond op slot) of hoe je moest remmen (achteruittrappen) Wat weer hilarische beelden opleverde. Al met al een groot succes.
Nu lekker mn wasje doen en douche en mn zaterdagochtend ritueel afgaan.
Tot snel
xxxx

  • 28 Maart 2015 - 13:47

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 28 Maart 2015 - 13:47

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 28 Maart 2015 - 13:47

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 28 Maart 2015 - 13:48

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 28 Maart 2015 - 13:48

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 28 Maart 2015 - 13:48

    Oma Lipstick:

    Ik heb weer genoten van je verslag,groetjes dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 23708

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: