weeekend!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu weeekend!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

weeekend!!

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 April 2012 | Italië, Rome

zo het weekend is aangebroken, ik heb er 5 onwijs lange dagen opzitten met alleen maar schoonmaken, schoonmaken en schoonmaken (mijn moeder zou trots op me zijn haha) Ik ben vandaag alleen wel gedegradeerd (denk ik) ik ben van schoonmaakvrouw veranderd in straatveger... Alle bungalow huisjes moesten naaldvrij zijn, het dek dan. Maaaar we hoeven maar een uurtje. daarna heb ik dus heerlijk aan het strand gelegen, ben nu knal rood (Ja ik heb me ingesmeerd) en mijn engels gaat super goed. Ik praat het al volledig met alles en iedereen. Het is al een gewoonte dat als je weg loopt te roepen See you in a bit haha (het schrijven in het engels gaat me dan weer wat minder goed af).. Wat wel echt heel heeeel leuk was is dat we zijn weze stappen. We reden mee met ene gregg, en hebben ons met ijn 8e in een busje opgevouwen. Heb echt nog nooit zo krap gezeten, komen we daar aan bij een tent dat echt the place to be moet voorstellen blijkt dit ene bejaarde club te zijn. Gasoline heet het, en de cocktail die ik daar bestelde (sunrise) was echt heel heel heeeeeel erg vies. een slok en heel mn gezicht verstrakte, dus die hebben we maar met zijn 8e opgedronken want ja het was toch 8 euries... daarna hebben we gewoon de jongeren opgezocht in de straat om te vragen waar je wel echt kan dansen. We reden achter een groep aan en belande uiteindelijk in del mare. Wel een voordeel hoor dat blonde haar, er stond een rij van heb ik jou daar, maar wij waren met 10 minuten binnen hahah. We zijn gelijk heel enthousiast op de dansvloer gesprongen en gelijk gaan dansen (niemand danste nog maar ja) en na 10 minuten stond iedereen mee te springen en te doen. alleen ze kunnen niet mixen in italie hoor, ze zetten gewoon liedjes op en die DJ doet maar alsof (hij staat een beetje te springen thats it) Nou rond 3e maar weer richting huis, en heeft iedereeen (stiekem) bij ons op de camping liggen pitten haha, sander ergens op de bank, wafa en sjoerd in de bungalow van greg en nigel bij Dali en mij in de tent. word ik vandaag 8 uur al wakker gemaakt om dat iedereen van alles kwijt was haha dus kort nachtje gehad maar het was heel heel erg gezellig. Nu zit ik heerlijk in de beach bar in alle rust te genieten van een bakje capuchino, die maken ze hier heel erg goed. fijn te weten dat ze dat hier goed kunnen.
Vanmiddag gaan we winkelen in Jesolo ook heel fijn. en vanavond uit eten om daar het leuke weekend mee af te sluiten. En dan morgen mag ik weer voor ongedierte bestrijder op treden en alles schoonmaken, zal een lange dag worden. al kreeg ik GELUKKIG wel een compliment :D Danny op de camping hier controleerd soms wel eens in plaats van Tezz (onze baas) of Mat (de baas weer van tezz) en ik sprak hem en hij zij dat mijn cleanings echt heeeel geod waren :D dus ik doe het gelukkig niet voor niets.
Al die engelse willen ook Nederlands leren. Van die vieze zinnetjes vinden ze vooral helemaal geweldig. Maar die danny heeft van (Ik weet niet wie) geleerd te zeggen ik hou van jou... dus gister sta ik buiten, komtie aan lopen lisa lisa, dus ik denk er is wat aan de hand zegtie ik hou van jou xD maar die engelse zeggen dat met een accent dus het klonk zooooo vreemd.
Al met al kan jullie gerust stellen, ik heb het hier heel erg naar mijn zin, gezellige mensen om me heen en lekkere capuchino (waar jullie vasta llemaal jaloers op zijn haha)

ik heb heleaas geen italiaans bij geleerd dus die zet ik er volgende keer wel weer op

xxxxxxx

  • 22 April 2012 - 11:00

    Mama:

    Deze reisverslagen zijn super om te lezen,weten we tenminste wat je daar uitvoerd want het skypen is geen succes met al die haperingen.Maar ja al met al ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt.En ja ben best trots op het feit dat je toch (ha ha) kan schoonmaken ben trouwens wel benieuwd naar jullie tent maar ja kan niet alles he' nou liefde veel plezier en ga je weer horen. Kus mama.

  • 22 April 2012 - 11:10

    Natja:

    leuk al die verhalen. het weer wordt bij jou steeds beter. dus geniet ervan. En ik kan niet wachten op die heerlijke capuchino die jij voor ons ga maken. Veel plezier. groetjes van kees natja karin wouter en saar( als ze er is zie je het op facebook)

  • 22 April 2012 - 13:54

    Nelly:

    Wel weer een spannend weekend dus.
    Ga jij nu ook leren om van die heerlijk cappuchino's te maken dat zou wel erg lekker zijn,kun je het mij ook leren.
    Morgen weer aan de arbeid en ja dat is vast een stuk minder,maar het kan alleen maar beter worden.
    Xxx jes ui Ridderkerk(oja we hebben zon)

  • 22 April 2012 - 17:37

    Monique:

    toppie dat je het zoo naar je zin hebt.
    we genieten elke keer van je verslagen.
    volgend weekend zitten wij even zuidelijk als jij,we hopen op mooi weer,dan heb jij het ongetwijfeld ook.
    nou doe je best en heel veel plezier.
    groetjes van David,Monique en Bernadette.xxx

  • 22 April 2012 - 20:18

    Lieke:

    Klinkt weer als een goed weekend! En dat dansen heb je natuurlijk van je vriendinnen uit Barendrecht he;)
    Op het strand liggen, uitgaan, cocktails drinken...klinkt goed!!
    Succes weer morgen en de hele week met werken!
    Mis je wel hoor...
    We skypen snel!

    xx

  • 23 April 2012 - 07:23

    Patries:

    Hahah, klinkt geweldig! Ik hoor t al, hoef me geen moment druk te maken of jij je wel vermaakt daar ;-) ben jaloers!!!! Oke, niet op het poetsen, maar wel de zon, de barretjes en het heerlijke italiaanse leven. Geniet!
    XP

  • 23 April 2012 - 17:14

    Annemarie:

    Alora Lisa
    Wat leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt, en dat eten van je moeder, en de bruine boterham ga je zeker missen.
    En die lekkere ijsjes daar mmmmmm
    Ik ben wel een beetje jaloers op je.
    Blijf vooral zo schrijven en veel plezier daar groetjes uit Ridderkerk van debby, Marith, Johan en Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 23726

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: