Laatste trainings dag - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Laatste trainings dag - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Laatste trainings dag

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 April 2012 | Italië, Rome

Zoo vandaag de laatste training gehad. Vanochtend om 8 uur eruit en snel ontbijten. Dit bestond (helaas) uit iets wat choco pops voor moeten stellen en soort chocoladebroodjes die echt onwijs droog waren, kan beter dus haha.
Tijdens de training zat er een muis in de temt, oh wat heb ik gelachen zeg. Iedereen trok namelijk van schrik zijn of haar benen op. Maar je kan je vast wel voorstellen hoe dat gaat op plastic campingstoelen :p dus toen zijn we, omdat de zon scheen, buiten gaan zitten.
In de pauze heb ik het er dan ook goed van genomen, m'n mouwen opgerold, shirt omhoog getrokken en heerlijk inde zon liggen :) zo lekker. Het laatste uur van de training moesten we beginnen met het schoonmaken van de huisjes, de 1 e 3 weken moeten we de grote schoonmaak houden. We krijge. Een hele dag om een huisje af te krijgen ( of als je het met zijn 2e doet 2 husjes) hard werken dus... Dit is zoo niet goed voor m'n nagels hahah.. Grapje
Vanavond heb ik een onwijs echr absurd grote pizza op, niet normaal en m'n ontbijt voor morgen maar gelijk gekocht (banaan,kiwi en pink lady appel haha)
Nu zit ik weer ff in de beach bar waar je (echt ik weet het zeker) 2 homo's hebt die je bedienen. Echt grappig dat ze zijn. Hahaha je lacht hè kapot. Dat doe ik trouwens sowieso veel, want het meisje waar ik mee in een huisje zit (dali) is echt grappig.
Oja het was trouwens eerst onwijs koud in de caravan. Wij dachten dus dat de verwarring kapot was, maar we waren gewoon vergeten hem aan te zetten,, oeps

Oja en dingen ik vandaag geleerd. Ik conto per favore... De rekening alstublieft. Weet niet of ik het goed schrif hoor.

Buona sera xxx

  • 12 April 2012 - 20:16

    Denise Wijnen:

    Hee meid!!
    Nou nou wat heb jij het druk zeg;)
    Echt leuk om dit allemaal zo te volgen via deze site, ik ga hem de hele tijd in de gaten houden, want ik ben echt benieuwd naar al je leuke verhalen:P.
    Ik spreek je snel meid, alvast slaap lekker en suc6 morgen met werken!
    Dikke kuss Denies Xx.

  • 12 April 2012 - 21:02

    Marleen:

    hoi Liefie
    Dit is super leuk om het bij te houden ,ik hoop zo dat je geniet, nou succes morgen en hoor je morgen xx

  • 13 April 2012 - 04:11

    Alie En Roelof:

    Goedemorgen Lisa,
    Wat een avontuur zeg ...geweldig.
    wij gaan je helemaal volgen hoor schat, dus maak maar veel plezier.

    liefs en een dikke kus


  • 13 April 2012 - 05:05

    Laura:

    Niet goed voor je nagels hè je hebt er gelukkig nog 90 liggen ,,, nou fijn dat je het er naar je zin hebt (k)
    Xbox je kleine zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 23722

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: