1e dagen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu 1e dagen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

1e dagen

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 April 2012 | Italië, Rome

Ciaooooo!!!!

Jawel ik heb het vliegtuig overleeft, en we kwamen in een heerlijk zonnetje aan, zo lekker. We beginnen met 2 dagen training, maar dat gaat morgen pas in. Dus we kunnen even elkaar leren kennen...
Dat lukte overigens erg goed in de beach bar 2 meter van de camping vandaan... Echt gekke bus je staat cocktails te drinken met al je bazen en collega's van andere campings. Mijn Engels is nu al goed haha perfect
Rond 2 uur kwam ik in de regen terug naar de camping en serieus, het vroor in die caravan niet normaal. De ochtend daarna was m'n neus echt steenkoud :p eten moet je trouwens zelf maken, maar dat is het probleem niet.. Althans een van de collegas maakte pasta carbonara. Heeeel lekker zou je zeggen maar het leek op iets heel heel Anders laten we het daar op houden. Vandaag g
Heb ik het wel heel koud gehad, en we gaan nu ff rondje camping doen om te kijken hoe het hier, in het nu nog verlaten campgebied, uit ziet.
Wish me luck in die koude caravan :p

Xx

  • 11 April 2012 - 18:49

    Lieke:

    Gelukkig heb je je eerste dag overleefd! Moet er nog wel een beetje aan wennen dat je daar zit hoor;)
    Ik zal snel mn cam en microfoon meenemen, kunnen we skypen!:)
    Succes met je trainingsdagen!

    Liefs!

  • 11 April 2012 - 20:16

    Ton:

    Fijn om je vanavond gezien en gesproken te hebben. Succes met het overwinteren, ik zou je sokken maar aanhouden. Nog een gezellige avond, slaap lekker en veel plezier morgen.

  • 11 April 2012 - 20:16

    Marleen:

    hallo lieverd, leuk om je te zien en te horen ben ik toch wel wat geruster,en leuk om je verhalen te lezen .Ik hoop voor jullie dat het snel wat warmer word ik zal duimen. Nou dikke knuffel en tot gauw horens xx

  • 12 April 2012 - 10:42

    Nelly:

    Leuk om op deze manier te horen hoe je daar allerlei andere mensen leert kennen .Om over je engels maar
    te zwijgen als dat nu al zzoooo goed gaat .Probeer extra sokken en T-shirt tegen de kou komt vast weer goed. Groetjes uit Slik en Bagger

  • 12 April 2012 - 13:37

    Corine:

    Ha Lisa,
    Leuk om zo op de hoogte te blijven en blij dat het goed met je gaat. En nu maar hopen dat het warmer wordt want daarvoor zit je wel in Italië. Ik ben wel benieuwd wat je de komende tijd allemaal moet gaan doen want toeristen zullen er nog niet zijn. Wel een fijn idee dat je al leuk contact hebt met de mensen met wie je te maken hebt. Veel plezier en we houden contact.

  • 12 April 2012 - 16:00

    Karina:

    leuk hoor dat we zo met je mee kunnen leven. Ik hoop dat het snel warmer word,want dit is niet leuk. jij kent italie alleen in de zomer en dan is het lekker warm. Veel succes. x

  • 12 April 2012 - 16:53

    Opa:

    Ik heb je verslag met veel plezier zitten lezen, zo blijf ik goed bij. Veel plezier, veel lachen en hou je taai. Groetjes opa

  • 12 April 2012 - 19:22

    Lisa:

    Heeeel leuk Al die reacties!! Echt gaaf ik jou jullie op de hoogte xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 23772

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: