Avond voor vertrek - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 April 2012 | Nederland, Ridderkerk

Zo, de spanning stijgt... Mijn koffer is al 3 dagen klaar, maar nu de sleutel in het slot zit is het toch echt zo ver. Hij is helaas 2 en halve kilo te zwaar, maar ja wat wil je, 5 maanden is niet niks.
Vanavond gedag gezegt tegen mn opa, veel familie en vrienden, het was dan ook erg gezellig.
na 100 keer de vraag 'heb je er al zin in' aangehoort te hebben en nog eens 100 keer 'als ik je niet meer zie, veel plezier he' heb gehoord ben ik er dan echt helemaal klaar voor, echt helemaal!!! Nu alleen nog dag zeggen tegen het gezin hier en mn geliefde benners :(
Ik heb er veel zin in ondanks dat het weer bagger is in Italië en ik mezelf morgen toch echt in een vliegtuig moet hijsen (tja bus duurt toch wel erg lang, dus dan maar ander half uur stressen in een vliegtuig)
en morgen ga ik ook iedereen zien, SPANNENDD.
weltrusten voor nu en tot het volgende reisverslag


Italy here i come!!

  • 10 April 2012 - 07:14

    Michiel:

    Veel plezier in italië groetjes michiel

  • 10 April 2012 - 07:19

    Marleen:

    hartelijke groeten en goeie vlucht xx

  • 10 April 2012 - 07:22

    Ton:

    Veel plezier

  • 10 April 2012 - 12:29

    Jasper:

    heel veel succes met je stage in italie groetjes jasper

  • 10 April 2012 - 20:30

    Corine :

    Hey Lisa,

    Heel veel su6 en plezier in Italie!
    Maak er wat van!

    Liefs van Corine

  • 11 April 2012 - 04:28

    Ton:

    Goedemorgen lieverd, veel plezier vandaag met de cursus. Ook van je moeder een fijne dag gewenst en hopen je vanavond even te horen xx

  • 11 April 2012 - 18:23

    Lieke:

    Hee lies!

    Leuk om je eerste verhaal zo te lezen! Ik ben echt benieuwd hoe je eerste dag en nacht is verlopen! Ik heb je gister nog geprobeerd te bellen maar ik kreeg geen contact helaas. We moeten maar snel een afspraak maken om te skypen!
    Spreek je snel dan!

    xxxx Lieke

  • 16 April 2012 - 18:56

    Tante Jeanette:

    Hoi Lisa
    Al een beetje gesetteld en heb je het naar je zin daar je spreek zeker nu al vloeiend italiaans hihi
    Veel plezier kus tante jeanette ome aad en de hondjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 23712

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: