Op vakantie?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Op vakantie?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Op vakantie??

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Juli 2012 | Italië, Rome

Zo weer een gekke week achter de rug. Maandag moesten we courier new year gaan organiseren. Dat was een heel gedoe omdat ik en Jonny niet echt konden voor bereiden vanwege het feit dat we allebei op receptie zaten :( Om 18.30 waren we dan eindelijk klaar en zijn we als een speer alles gaan verzamelen. Ik weet nog steeds niet hoe we het gedaan hebben maar om 19.30 stond alles dan toch klaar en konden we beginnen. We gingen met de hele ploeg trefballen, *dodgeball* dit bleek een groot succes. Na dat ben ik met Rianne, Esther, Chris, Drew en Nathalie het water in gegaan en zijn we er niet meer uitgekomen tot 23.00 uur. In de zee is drew wel haar broek verloren. Want iedereen was in zwemkleding behalve Drew en Natalie, zij hadden hun gewone kleren aan. Het was echt heel gezellig hoor en spannend met die hoge golven zeker in het donker. Dus om te voorkomen dat je kopje onder gaat spring je continu. Dat deed Drew dus ook, alleen zakte bij de 1e sprong haar short af en bij de 2e is ze hem dus kwijt geraakt. Ze heeft hem nooit meer gevonden... hahaha
In de week die volgde heb ik 1 vrije dag gehad. Onze halve dag is afgepakt omdat we blijkbaar ons werk niet goed genoeg doen... Je kan toch niet iedereen over een kam scheren, echt hoor communiceren blijkt best lastig te zijn... Maar goed mij maakt het niet uit want het is een hele rustige week, het enige waar ik een beetje last van had is het feit dat ik mijn halve dagen aan het op sparen ben. Want normaal gaat het dus als volgt. Wil je een extra vrije dag dan moet je de week daarvoor of daarna je vrije dag inleveren. In de periode dat mijn ouders hier zijn (en natuurlijk Lieke en Christa) wil ik graag 2 extra dagen vrij. 1 In de 1e week en 1 in de laatste week wil ik toch graag een dag extra vrij dus wat te doen. Nu heeft math mij dus beloofd dat ik die dagen gewoon krijg, waar ik natuurlijk heeeeel blij mee ben, maar het zou fijn zijn als ik het zeker zou weten. We gaan het zien.
Voor der rest komen er steeds meer Nederlandse gasten op de camping, wat het kletsen toch wel heel huiselijk maakt haha. Het enige waar je je niet in moet vergissen is dat niet iedereen Nederlands is, dus ik moet de neiging onderdrukken om tegen iedereen heel enthousiast GOEDEMORGENN!!! te roepen, want dat verstaan ze toch niet.
Gister was trouwens wel heel erg leuk, want we hadden een glow in de dark party :) ik kwam in het wit aan bij soundbeach en ben helemaal onder geschilderd met die verf. Namen op mn been, een hart op mijn arm, strepen in mijn gezicht, stippen op mijn neus, het zat zelfs in mijn haar.
OOOOhhhhh ik vergeet het bijna te vertellen, mensen groot MAAR DAN OOK ECHT groooooooooot nieuws. Ik heb zojuist een Ventilator gekocht :P de temperatuur in mijn inner is nu zo lekker, ik kijk uit naar de dag dat ik uit mag slapen :D woehoeee!!
Voor de rest geenspannend nieuws ofzo tot snel ( volgende verslag word leuker hoor maar ik had niet echt zin hihi) xxx
xxxxxxxx

  • 09 Juli 2012 - 20:44

    Joke Van Es:

    Fijne dagen met je ouders

  • 14 Juli 2012 - 18:19

    Petra:

    he lisa, ik wil jou even een hele fijne tijd toewensen samen met jouw eigen pa, ma, jeroen en laura!!!!!!!! geniet ervan!!! dikke kus van petra voor jou en de rest van de familie!!!!!! en wat zal jij lekker gaan eten ........ echte sperzieboontjes uit Nederland :-) doei doei xx

  • 17 Juli 2012 - 21:33

    Dali:

    leuk lisa om dit te lezen nu ik weer thuis zit in rainy holland! haha nog bigger news je hebt gewoon 'n airco halleeeee!!! dikke knuffel xx

  • 28 Juli 2012 - 20:59

    Oom Hans En Tante Ria:

    Hallo Lisa,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Oom Hans en tante Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 23713

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: