Op vakantie?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Op vakantie?? - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Op vakantie??

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Juni 2012 | Italië, Rome

Nou het heeft even geduurd maar het vakantiegevoel zit er bij mij na deze week voledig in :D Het begon dan ook zeeer goed met 2 dagen vrij, en laat het toeval nou zijn dat in die dagen patricia hier was :D We hebben heerlijk door venetie geslenterd, resteaurantjes bezocht, terasjes gepakt, de katedraal eindelijk bekeken en in het paleis geweest. Ik heb een nachtje in het hotel geslapen en vond het dan ook een verfrissing om na het douche niet gelijk weer zwarte voeten te hebben van het zand :P
We zijn deze week elke dag vroeg klaar geweest, waardoor er ruim tijd was om ook daadwerkelijk wat te gaan doen. Zo zijn we een middagje naar sant angelo geweest, een camping hier in de buurt. Die camping heeft een mooi zwembad, wat voor vreemde gewoon te bereiken is vanaf het strand :P Heeeeeeerlijk om op het gras te liggen en niet continu het zout uit je mond te hoeven spoelen. Er gebeurde daar wel weer wat leuks. Jonny had een roze duikbril gevonden, en terwijl we met zn alle in het bubbelbad zaten had hij hem op zijn hoofd gezet. komt er een klein (best gezet) engels kind aan van ik denk een jaar of 6 of 7. Ze heeft een hand in haar zij en de andere steekt ze uit. Jonny geeft de duikbril terug en zij roept heel hard weirdo!!!! en loopt weg om nog geen 20 seconden later terug te komen en het volgende te zeggen`; i had to desinfect it because of all your *bacterieen* whahhahaha nou dan lach je je toch helemaal kapot. Dat meisje vond ik dan ook wel stoer haha. Na in het restaurant gegeten te hebben zijn we ook vanaf daar weer weg gegaan.
voor de rest is het vrij rustig, en gebeurd er op het moment niet zo veel.f Ik ga trouwens met nog 2 courier new year organiseren, het is wel heel jammer dat vuurwerk zo dur is :( Maar lekker hapjes eten op het strand met voor de heren en krat bier en voor de vrouwen een fles wijn is vast ook een goed idee, En we doen iedere maandag aan team building. Vorige maandag hebben we courier olympics gehad en nu moeten we dus voor dat new year ook een spel gaan verzinnen. DIt word vaste prik elke maandag.
Aanstaande zaterdag heb ik ook een verkleed feest :P want er zijn 3 mensen tegelijk jarig. Als wat moet je je hier nou gaan verkleden. Al mn rare kleding, gekke kleuren make up en over de top sierarden liggen thuis. dus dat word nog ff goed verzinnen want dat is dus morgen al :O
Nu maar lekker richting het douche gebouw en aan het eten beginnen anders ben ik nog te laat ook ;)

xxxxxxxx

• 29 Juni 2012 - 18:03

Oma Lipstick.:

Ik heb weer genoten van je mail heerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke kus oma kranendonk(lipstick)xx

• 29 Juni 2012 - 18:25

Lieke:

Zo, klinkt weer als een goed vehaal! Echt leuk dat Patricia nog langs is geweest:) en met dat vakantie gevoel komt het ook wel goed zo te lezen! Ik mis je wel hier hoor! Het uitgaan is niet hetzelfde zonder jou! Dikke kus en veel plezier morgen met het verkleed feestje! Maar dat komt wel goed denk ik! Xxx

• 29 Juni 2012 - 21:05

Mama:

Zo lieverd leuk hoor weer zo'n stukkie, en inderdaad met patries was echt super zo iets ga je ook nooit meer vergeten. En ik was best een beetje jaloers,dat mag je best weten. Maar niet zeuren nog twee weken en dan komen we jou kant op. Hou je vast. Nou liefie hoor je snel dikke kus mama xxxx

• 02 Juli 2012 - 10:30

Petra:

Fijn dat je het nog steeds goed kunt vol- en uithouden daar in het mooie Italie!! En binnenkort de echte familie bijeenkomst... eindelijk !!!! Ze zijn er hier echt aan toe hoor!!! en jij.... Ja, Ja, jij ook!!!! hahaha. Vergeet jij niet na het lezen van de reacties van jouw super verslagen je wangen af te doen ... ( oma lippenstift ) hahaha lachen he!!! maar ze blijft je wel goed volgen zo he!!! Nou lisa, wordt nog lekker bruiner dan je al bent, geniet van alles op en om de camping en doe leuke en gekke dingen en maak vooral foto's... Die mis ik wel hoor!!! Een nieuwe foto voor op deze site!!
    Nou, liefs, groetjes en ciao vanuit ridderkerk nu met LIPPENGLOSS!!!! haha

• 08 Juli 2012 - 13:11

HELLO: