hitte!! eindelijk hhaha - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu hitte!! eindelijk hhaha - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

hitte!! eindelijk hhaha

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Juni 2012 | Italië, Rome

Nou over het weer geen klachten!! De zon schijnt nu full time en ik ben vandaag dan toch eindelijk veranderd in een echte italiaan (wat huidskleur betreft haha) helaas ben ik de achterkant van mijn boven benen vergeten in te smeren, waardoor zitten nu zo goed als onmogelijk is geworden... L:( 2 Dagen geleden had ik receptie, zoals jullie misschien ondertussen wel weten is dit iets wat ik heel erg leuk vind :D Rond het middag uur was het onder de witte tent waar we zitten met de recepties ongeveer 40 graden gevoelstempratuur (omdat het niet echt door tocht zonder wind ) komen er ineens 3 polen naar me toe. Om heel eerlijk te zijn zagen ze er een beetje freaky uit. De een was een mislukte boddybilder, de andere had een hoofd wat bijna 2 keer zo groot was als zo iets hoort te zijn en hele brede armen. De andere zag er erg dom uit en kon alleen maar dom griniken. Die 1e begon belijk tegen mij in het pools te praten, en daarna zij hij, ik wist het ze spreekt geen pools (in het engels) dus ik vragen waar ze voor komen, willen ze een huis en graag nu. Terwijl hij dit nog al bot vraagt propt hij een halve banaan in zn kanaal en gaat vrolijk verder praten, waardoor ik er uit kwam te zien als een gespikkelde beer... Heeeeeel vies kan ik je zeggen. ik ben dieuwke er maar ibj gaan halen, en uiteindelijk vertelde ze dat ze back packers waren en dat ze voor 3 nachten een plek zochten. Wij hadden geen plek, althans dat zeiden we hihi. Later zijn ze naar vacansollei gegaan, en zat nicole met die freeaks opgescheept. ZIJ had wel plek en uiteindelijk reden ze met hun auto achter haar aan, ze zagen er in die auto nietuit als back packers. het was een dikke bmw, met de muziek asociaal hard. Ik ben benieuwd waneer ze weg gaan, want ze zitten ahcter de living area en zijn heel nieuwschierig. continu steekt er wel een zijn hoofd over het hek om te kijken wat er allemaal te beleven is.
Ook keycamp heeft 2 gekke gasten. 2 vrouwen van begin 50 die toploss over de camping lopen, de camping manager lastig vallen en hem zomaar een klap op zn billlen geeft, zwaar dronken rondjes rennen, Danny (onze buurman haha) hun tent in trekken want ze zagen hem wel zitten, het is zelfs zo erg dat de gene die savonds de ECO heeft (emergency call out) elk half uur moeten checken wat ze aan het doen zijn en de beveiliging hier van op de hoogte stellen. tot nu toe zijn ze nog niet weggestuurd.
Vandaag was mijn vrije dag en die heb ik geheel op het strand door gebracht,. want wie gaat er nou met 35 graden wat doen??? nou ik niet. Wat dat betreft ben ik echt zoon hollandse kaart, stijgt de tempratuur dan smelt ik langzaam hahah. om 11 uur savonds loopt nog het zweet van je rug af... ach spoelt de poriën weer goed door hahah :P
Nou voor de rest is er niet echt heel veel gebeurd. Morgen weer werken (hoop niet dat ik een tent krijg, wnat als het buiten 35 graden is dan is het daar binnen al gauw 65 graden haha

voor ik het vergeet, heeeeel erg becankt voor de kaartjes (corine en allie :D ) xxxxxxxxxxxx

  • 21 Juni 2012 - 05:46

    Mama:

    Hoi liefie was weer een heel leuk stukkie,en die rare Polen nou wees maar blij dat ze ergens anders staan.nou jij gaat wel een heel leuk weekeind tegemoet met je nicht patries,je zou toch maar zo'n nicht hebben die effe overkomt om jou te zien. nou heel veel plezier gewenst en zie of hoor je snel kus mama xxx

  • 21 Juni 2012 - 06:45

    Angelica:

    ahahahahahaha lachennnn

  • 21 Juni 2012 - 13:57

    Annemarie:

    Hoi Lisa
    Heel erg leuk om je stukjes te lezen , en je verveeld je geen moment zo te lezen.als je dat zo leest heb je toch maar rare mensen op de wereld. Nou geniet met je nicht
    Groetjes en veel plezier
    Uit Ridderkerk

  • 22 Juni 2012 - 07:10

    Lieke:

    Hee lies!
    Wat een verhaal weer met die mannen zeg! Dat heb jij weer haha. Maar op deze manier blijft het werk wel afwisselend! Lees dat je nicht langskomt dit weekend! Wat leuk! Dat gaat vast helemaal goedkomen! Veel succes met werken morgen! Xxx

  • 25 Juni 2012 - 06:25

    Alie:

    hoi Lisa,

    Nou dat word een boek in 13 delen als je terugkomt he hahahaha, wat een avonturen zeg, kun je rijk mee worden .....deze verhalen.En voor ons is het genieten van al die capriolen hoor.
    Ik hoop dat je een leuk weekend heb gehad met je nichtje en dan op naar de volgende visite he.

    liefs van ons uit Rotterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 23721

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: