Voetbal, visits, afwas en rampen toeristen!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Voetbal, visits, afwas en rampen toeristen!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Voetbal, visits, afwas en rampen toeristen!!!!

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Juni 2012 | Italië, Rome

Het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb, zoals gewoonlijk haha, maar er gebeurd hier vaak meer dan u zich waarschijnlijk voor kan stellen.

Na eens een goede discussie te hebben gehad met mijn site manager ben ik pats boem in een klap op de receptie geplaatst voor 2 dagen. hier was ik, ondanks dat de rest van de ploeg die 2 dagen heel vroeg klaar waren, heel blij mee. Als je op receptie zit kom je in een compleet andere wereld aan. Naast het feit dat je er goed uitziet (haar in een staart opgemaakt, polo aan, sieraden om... in tegenstelling tot rommel knot, panda ogen van uitgelopen maskara, shirt met vlekken en een bezweet voorhoofd) kom je dan ook eindelijk eens echt in contact met de gasten. Deze gasten heb je echt in alle soorten en maten, je kan ze indelen in categorieën. Je hebt de blije toerist, de zeur toerist, rampen toerist en de rommel toerist.

De blije toerist komt met regelmaat naar je toe om informatie in te winnen van de omgeving, tegelijkertijd maak hij of zij een compliment over de omgeving of het huisje en voor de rest is er niets mis mee, het enige nadeel van hun is dat ze niets in hun huisje laten liggen qua eten, drinken, ijs of wc papier.
De zeur toerist klaagt al bij binnenkomst... Goh die thee pot staat wel erg scheef, weet je zeker dat hier wel is schoongemaakt?? Ze klagen nog net niet over het feit dat je ze de sleutels niet met een gouden kussentje aangeeft. De zeur toerist kent geen voordelen :S
Als laatst heb je de rommel toerist, of beter gezegd gewoon de vieze toerist. Het huisje dat je moet schoon maken ruik je vaak al op een kilometer afstand, het volgende is dan ook heel gewoon om aan te treffen: Haren in het douche putje, poep resten in de wc, mieren rond een half op gegeten broodje kaas op de tafel, witte vlekken in glazen, vergeten scheer mesjes, ondergoed in de slaapkamers en natte matras hoezen (je wilt echt niet weten wat dat dan voor vlek is)
voordeel van dit huis is vaak wel dat mensen ook bergen met eten achter laten, dicht in de verpakking!!! en dat is dan weer voor ons. Voor de rest gaat het hier heel goed, ik en Jose hebben elkaar nog steeds de tent niet uitgevochten (heeeeel positief hahah) Het enige waar we beide geen grootte fan van zijn is de afwas. Dan ineens staan er weer 3 pannen met aangekoekt eten, en we weten dan ook echt niet waar het vandaan komt. Meestal besluiten we op zoon drastische moment dat er maar een oplossing bestaat. De container... En dan gewoon een nieuw inventaris uit de store tent halen (niet doorvertellen hoor hahah) Afgelopen dinsdag zijn we op een piraten boot geweest. Dit was een feest voor alleen couriers. Je moest 40 euries betalen, en dan werd je om half 10 opgehaald met een bus die je naar de boot bracht. De boot vertrok om 10 uur richting venetie, en we hebben gevaren tot half 2. Op deze boot was gratis bier en wijn te halen (wat ik niet meer dan normaal vind voor die 40 euro haha.)
Nou, voor de rest heb ik ook nog een mazzeltje gehad deze week. Ik moest een tent en een mobile home cleanen, blijkt dat de mobile home bezet is met mensen die verplaatst zijn. Ik moest dus hun oude mobile schoon gaan maken, maar daar waren ze dus nog niet eens binnen geweest :D Jeeeeeeeh Ik was dus al om 11 uur klaaaaaar!!!! en toen heb ik dus hele dag op het strand gelegen. Ook he ik met Rianne de was gedaan, wat opzicht heel Amerikaans was. De wasmachine op de camping is echt heeeel vies, het komt er bijna viezer uit dan dat je het er in stopt. We zijn dus naar het dorpje gegaan naar de wasserette. Echt heel leuk, spullen er in en met een half uur klaar. Tussendoor even boodschappen doen en (helaas in regen) weer terug naar huis.
Vandaag een halve dag gehad en morgen vrij!! Ben er wel weer aan toe na 9 werk dagen... Pfffff!!! maaaaaaaar de zon schijnt het was vandaag op het midden van de dag 29 graden :D en morgen word het 30 graden, in het weekend koelt het af maar vanaf dinsdag schieten de temperaturen weer de lucht in ( ik denk dat ik weervrouw word haha)


Ojaaa, het adres waar ik verblijf is Via di Ca savio, 77 30013 Cavallino-Treporti Venezia Italy :D

Dit is voor de gene die dat gevraagd hebben, nu hebben jullie het allemaal (kaartjes zijn natuurlijk altijd welkom hahaha) :D
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juni 2012 - 16:56

    Mama:

    Zo liefie gelukkig weer een leuk stukkie geschreven, werd tijd want wij horen je wel maar er zijn een hoop mensen benieuwd naar jou wel en wee. Lekker dat je morgen vrij bent,lekker even bij kleuren.is je kaart al binnen ben wel benieuwd,duurt wel lang maar ja mijn best gedaan.Nou hoor je snel dikke kus van mij voor jou xxx

  • 14 Juni 2012 - 18:11

    Oma Lipstick.:

    ik vind het geweldig wat je allemaal,op schrijft ik geniet er van ,dikke kus van mij xx

  • 15 Juni 2012 - 10:12

    Corine:

    Ha Lisa, Leuk om je verhaal weer te lezen. Ik ben blij dat het goed gaat. Ook fijn dat je nu met José in de tent zit. Hebben je nog iets gemerkt van die windhoos afgeopen week? Je hebt vandaag je vrije dag, ik hoop dat je er van geniet. Lijkt me heerlijk heel de dag op het strand. Hier regent het al de hele dag. Hopelijk gaat het nog een keer veranderen. Jij zult wel lekker bruin zijn daar kunnen wij niet aan tippen. Ik hoop dat je de komende tijd weer wat vaker op de receptie mag zitten want dat lijkt me toch wel het leukst.
    Veel liefs xxx

  • 15 Juni 2012 - 19:56

    José:

    Ben nog steeds bezig met proberen om je de tent uit te pesten maar het lukt maar niet !!!!!

  • 18 Juni 2012 - 18:57

    Alie:

    Hoi Lisa,

    Het is me weer een verhaal zeg hahahaha, nou vervelen doe jij je daar niet hoor.En dat idee van weervrouw worden .....doe maar niet.
    Er is een kaart onderweg van ons hoop dat je dat leuk vind.

    tot gauw weer lieverd xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 23691

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: