Nieuwe regels... - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Nieuwe regels... - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Nieuwe regels...

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Juni 2012 | Italië, Rome

Het is opzich niet zo lang geleden dat ik er een verhaal heb op gezet. Maar er is hier toch in een klap zoveel gebeurd. De regels worden aangesterkt. We krijgen 3 dagen om te bewijzen dat we ons werk goed doen. Er mogen maximaal 10 punten op je re-clean lijst staan? Heb je dat binnen die 3 dagen niet laten zien krijg je een officiële gele kaart. Dat is een waarschuwing. Als je dan nog wat fout doet kan je vertrekken... Nou zeg ik je, dat ze dan mogen beginnen met gele kaarten uitdelen aan zich zelf. Wie laat er zijn personeel nou werken met vieze spullen, elfd zo vies dat we soms gewoon naar de linnen tent lopen, een bedlaken pakken en die als poetsdoek gebruiken. En toen jenny aangaf dat het cht niet kan dat je met een toilettedoekje glazen moet poleren kreeg ze te horen dat dat niet uit maakt zolang het er maar schoon uit ziet... HALLO, 'dat is toch een kaart waard'
De communicatie tussen werknemers en werkgever is ook slecht. Er word gediscussieerd via een sms of belletje. En als hij je niet te pakken krijgt kun je op een briefje in je tent verwachten..BUZZzZz gele kaart!!! En als ze spullen te missen voor in de tenten die worden verhuurt aan gasten, komen ze gewoon je tent in om die te doorzoeken en het weg te pakken.. BUZZzZ gele kaart!!!!
Of als je je manager of chef wilt spreken omdat iets je dwars zit, en je belt. Krijg je dood leuk te horen, yes we Will do IT tomorrow, because im off now. Maar als je dan met hem spreekt overdag moet het snel snel want dan is het druk. BUZZZzZ gele kaart!! Zie je die mense hadden alant op het eerste vliegtuig richting engeland (of de bermuda driehoek) moeten zitten. Maarja, ik mag er niet van zeggen, ik ben maar een simpel werkpaard bleeeeeeee. Affijn, op m'n halve dag ben ik lekker naar Jesolo geweest en heb ik lekker bling bling ingeslagen hahah en vandaag op mijn vrije dag was het zeeeeer bewolkt dus heb ik de halve dag Will en grace liggen kijken hahaha erg leuk.
Het campinggevoel word ier overigens steeds sterker, want iloisa was haar handdoek vergeten met douche en heeft zich uiteindelijk afgedroogd met wc papier whahahahahahah hoe mooi is dat.
Nou vandaag ga ik maar vroeg slapen , op naar m'n 1e gele kaart WHOEHOEEE haha grapje :p
Xxxx

  • 06 Juni 2012 - 19:17

    Denies:

    Hee meid, wat een verhalen heb jij zeg:P Hahaha. Maar wel opschieten met werken he?... Anders heb je een gele kaart:P.

    Wat zijn te trouwens opeens streng geworden joh tegen jullie.

    We zeggen het wel elke keer, maar we moeten echt eens gaan skypen hoor!!!
    Anders ben je al weer terug voordat we dat kunnen doen!

    We missen je wel allemaal erg hoor, ons maatje..
    Maar voor we het weten ben je alweer terrug!! haha.

    Maar volgensmij heb je het wel erg naar je zin daar, gelukkig, want dan gaat het ook veel leuker voor je!!

    Ik spreek je snel weer meisy, veel suc6 met je wedstrijden daar die je moet spelen met elkaar (gele en rode kaarten:P).

    Dikkeeee kusss Xxx
    Denies.

  • 06 Juni 2012 - 21:59

    Mama:

    Zo liefie ,heerlijk zo lekker lang gebeld,ben ik weer lekker op de hoogte van je wel en wee op het moment toch wel een beetje wee. Maar ja het gaat gelukkig ook wel snel en je hebt in ieder geval mooi weer. Nou zet hem op met die stomme gele kaarten . Dikke kus mama xxx

  • 07 Juni 2012 - 05:52

    Lieke:

    Wat een onzin die gele kaarten! Als jij er een krijgt dan weet je hoe laat het is:p. Volgens mij werk je als een van de beste daar dus jij hoeft je er geen zorgen over te maken! Heel veel plezier en vooral succes de komende weken met deze nieuwe regel, wat een grap:p
    Spreek je snel!
    Versieren jullie je tent ook oranje voor het EK?:p

    Xxx

  • 07 Juni 2012 - 10:41

    Petra:

    He Lisa, wat een gezeur daar zeg! Je moet gewoon zeggen dat JIJ alleen maar ORANJE kaarten spaart .. hahaha!
    Bedankt voor het mooie verhaal!! Groetjes van mij en dikke kusxx

  • 07 Juni 2012 - 13:52

    Lisaaaa:

    Hahah ik mag van mama een rode kaart trekken richting m'n manager, met de volgende tekst: met de groetjes van m'n moeder hahah. En jaaaa onze tent is knal oranje van de bonnen en de buiten kant. Ik heb er foto's van maar die kan ik er niet opzetten via m'n iPad dus ik moet ff een laptop van iemand lenen xxxxxx

  • 11 Juni 2012 - 13:16

    Nelly:

    Hallo ,Eindelijk weer een berichtje van ons .We proberen wel op de hoogte te blijven op onze campings maar dat luktniet altijd.Er is weer veel gebeurd bij jullie hoor ik wel maar je weet het voor je een LUXE paard kunt worden moet je eerst weerkpaard gweest zijn. Nu dat eb je denk ik inmiddels wel bewezen toch? Alle gekheid op een stokje hoe gaat het met je Italiaans want in het begin las ik wat woordjes maar die zie ik niet meer. Nou S6 weer en een dikkekus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 23720

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: