Weer wat meegemaakt - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Weer wat meegemaakt - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Weer wat meegemaakt

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 Juni 2012 | Italië, Rome

Heey iedereen. Het is al weer ff geleden, maaaaaar ik heb een geldige reden. Werk!! Ik heb 8 dagen aan een stuk door gewerkt, wachtend op die anderhalve dag vrij. Je zou zeggen dat als je een halve dag vrij hebt. Je om ongeveer 1 uur of half 2 klaar bent. Nu hier duurt een officiële halve dag dus tot 3 uur. Heeeel prettig :s in die 8 dagen is trouwens wel heel veel gebeurd, echt heel veel. Elise gaat weg, want ze vind het niet leuk meer. Dat is echt heel jammer, maar ja wat niet gaat dat gaat niet. Dus à.s dinsdag is haar laatste dag hier. Ook ben ik op het gebied van tafeltennissen uitgedaagd haha, heel leuk. En we hebben een paar zeer gezellige avonden achter de rug in de live area. Op een gegeven moment was José aan het vertellen dat ze in de winkel een wind had gelaten en dat er vervolgens een man achter haar kwam staan en hij dus in die wind stond. Maar hier reageerde de jongens zo vreemd op. Ze wilde er niet aan dat meisjes Nasr de wc gaan. Ze blijven liever in de veronderstelling dat onze ontlasting uit bloemen bestaat. Nou, dat heb ik nog nooit gehoord. Vreemd gedoe. Sound beach is ook open gegaan. Dat is een strand club naast beach bar, en ook hier is het echt onwijs gaaf :D ook zijn er. 2 nieuwe meisjes gekomen. Ester en lianne, zij zijn van de mini funstation. Echt en die 2 zijn zo druk eht niet normaal. Gaan ze in de vroeg ochtend het volgende zingen: im à banana,im à banana, Peel the banana, Peel the banana?? Nou sorry hoor. Maar daarnaast zijn e wel heel aardig.

En jet hoogtepunt van de afgelopen week. Er zijn 7 mensen van de camping af getrapt. Danny, Ellie, annabell, charlotte, lianne, Chris en een waar ik de naam niet van weet. Allemaal omdat ze te veelbeluisterd wisten te produceren na 11. Maar Danny en lianne zaten gwn een film te kijken dus dat was wel een beetje onzin. De dag na hun verwijdering hebben we een gesprek gehad met marco, de camping manager. Er is niet o heel veel van at gesprek,blijven hangen want hij zij voornamelijk heel veel. I don't give à shit. ( probeer at maar eens met een Italiaans accent aan te horen en dan nog ee s naar een serieus gesprek luisteren. Heeeeek moeilijk kan ik je zegge )

Maar ja, al die mensen zijn nu weg en het is hartstikke druk. We hadden vandaag 4 back to backs, dat zij huisjes die voor 3 uur klaar moeten zijn. Echt ik heb het nog nooit zo warm gehad. Her zweet liep zo van m'n voorhoofd af, lekker hoor. Zeker als je eindelijk na 6 uur schoonmake pn uit je laatste huisje komt en er gelijk mensen voor je neus staan die er naar binnen willen maar je ook nog van alles willen vragen. Al met al overleef ik het dus ng steeds en kijk ik uit naar de volgede vrije dag ( en naar vanavond wAnt ik eet een cordonbleu, wortels en erwten en aardappel Puree haha)
Xxxx

• 03 Juni 2012 - 06:06

Alie:

Hoi Lieverd,
    Nou we hebben je verhalen zeker even gemist hoor.Maar ja werken is werken he en dan heb je soms geen tijd voor andere dingen.Wel fijn om te weten dat je het nog steeds naar je zin hebt ook al moet je hard werken.En misschien zit er nog wel een carriere voor je in het tafeltennissen hahahaha.
    Ik hoop dat je genoten hebt van je maaltijd en nu op naar de volgende vrije dag en een nieuw verhaal.

liefs Alie

• 04 Juni 2012 - 18:23

Petra:

he wijffie, wat een drukte daar allemaal he!!!! ik dahct dat tie italiaantjes zo relax volkie waren hahaha wat een temperament he!!!! maar voor jou wel tof dat de Sound Beach open is gegaan!
    :-) weer eenplekje op te relaxen na de zware schonmaak klussen!!! Maarja, het is voor een goed doel toch??!! ervaring opdoen.. bruin worden... plezier maken.. italiaans leren??!! ... en nog veel meer leuke dingen!!!! Jij heel erg bedankt voor weer een top verhaal!! dikke kus van mij en rest van de oorschotjes voor JOU!!!! xx

• 04 Juni 2012 - 20:16

Tante Ria:

We merken dat je het naar je zin hebt.
    We volgen je elke week.
    Wed zijn jaloers op de temperatuur die we zien staan bij jou.
    Hier is het maar koud en nat.
    Veel (werk)plezier en geniet er van.
    Ook van je vrije tijd. Maar maak het niet te bont hè.

Groetjes.