dag luizen leven :( - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu dag luizen leven :( - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

dag luizen leven :(

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 April 2012 | Italië, Rome

Hallooooo iedereeen :D

het duurde ff maar nu is de volgende. De training is ondertussen afgelopen en ik ben verhuist naar een tent. ik ben hier heeeel erg blij mee, want ik hou er niet van om uit mijn koffer te moeten leven. we hadden ook een een persoonsbed staan in het leefgedeeldte. echt heel raar maar daar hebben we een bank van gemaakt SUPER LEKKER alleen is hij door het tentdoek heen gegaan... oeps gat er in, tja wat doe je dan? gewoon de bank verplaatsen en doen alsof je neus bloed haha. Ik heb mijn eerste werkdagen achter de rug OJEEE serieus... ik ben niet vies van werken maar dit is echt gewoon zwaar soort van. je hebt een hele dag voor een stacaravan, en dan zul je denken Joh zo gedaan. Nou ik sta dus mooi tot 6 a 7 uur te bikkelen in die caravan. Heb al 1000 keer mn hoofd gestoten ( hier komen ook al die spel fouten van ik denk dat ik een hersenschudding heb ofzo :P) en heb al zo veel spinnenb gezien dat ik ze niet meer lief naar buiten zet maar ze gewoon af maak.... Ik ben er niet bang voor maar als je met je hoofd in een kast hangt en er een hooiwagen voorbij banjerd en ik omhoog kom van schrik en dus weer mijn hoofd stoot, tja dan vraag je er om :)
We worden gecontroleerd door Terence (tezz) en Math (colin) die tussenhaakjes zijn de bijnamen. maar ze komen niet zo goed getimed. Zit ik half onder een bed om schoon te maken, met mijn muziek in mijn oren, kom ik omhoog schrik ik me dood want dan staat een van de 2 dus al ff achter me om te kijken of het goed gaat. maar het is dus iedere keer als ik ergens onder zit, niet echt een leuke binnenkomer voor hun hhahha maar ja moeten ze me maar niet storen ;p
maar ja dat tot het werk betreft, want als ik daar langer over ga praten dan worden jullie depri hahah
Maandag zijn de rest van mijn klasgenoten aangekomen voor de training en vandaag zijn de meeste al weer vertrokken naar de eigen camping. Gelukkig zitten wafa, nigel en sjoerd in de buurt dus dat is onwijs gezellig :D
Die italianen zijn echte slijmballen hoor pfioeee... Maar daar moet ik maar aan wennen ofzo haha..
oja en maandag zijn we wezen eten bij sander, hij was een paar keer bij ons blijven eten voor de gezelligheid, en nu wij dus bij hem, heeel gezellig alleen pikke donker daar. dacht dat onze camping donker was, nou het kan dus nog erger.
ik moet daar echt aan wennen want ik ben al 4 keer bijna onderuit gegaan, heel jammer dat. ik denk dat ik hier maar als een of andere ooijevaar rond ga wandelen misschien werkt dat.
sncachts lopen we trouwens met een schaar op zak rond. want w emoeten in het donker over de camping en dat is toch best wel eng. dus wees niet bezorgd, de schaar beschermt. :p
Nou ik ga stoppne, want het is weer HAPPY HOURR hihi

italiaanse woordje voor vandaag: viva la guanti
lang leve handschoenen hahah xD want geloof me die wc's zijn hier echt echt echt heeeeeeel vies bleeee


ciaooooo xxxx

  • 18 April 2012 - 22:04

    Ton:

    Hoi lieverd,
    Leuk om je verslag te lezen, ik merk wel dat je je niet verveel. Wel een beetje stom dat jullie door het tentdoek zijn gegaan, het is gelukkig droog weer bij jullie. Ik hoop dat je zelf niet depri wordt van al die caravans en al dat vuil. Hier gaat alles goed, je opa heeft me vanavond koffie aangeboden die ik uiteindelijk zelf kon betalen (had niks op zijn chipknip staan), typisch je opa. Nou geniet lekker verder en we spreken elkaar snel.

  • 18 April 2012 - 22:04

    Mama:

    hoi liefie
    Blij om te lezen dat het nog steeds goed gaat en gelukkig hard werken kon je al.
    Fijn ook om te lezen van die schaar nu slaap ik nog fijner ha ha. Nou ja griet slaap lekker en tot snel horens.Xxxx
    p.s. Met opa gaat het echt wel goed x

  • 18 April 2012 - 22:04

    Mama:

    hoi liefie
    Blij om te lezen dat het nog steeds goed gaat en gelukkig hard werken kon je al.
    Fijn ook om te lezen van die schaar nu slaap ik nog fijner ha ha. Nou ja griet slaap lekker en tot snel horens.Xxxx
    p.s. Met opa gaat het echt wel goed x

  • 19 April 2012 - 07:39

    Lieke:

    Hee!
    goed om te horen dat je het al zo naar je zin hebt! En dat schoonmaken van die sta caravans doe je ook goed haha.
    Maar gelukkig heb je 's avonds genoeg ontspanning!:)
    Snel een keer skypen!:)

    xxx

  • 19 April 2012 - 10:19

    Alie:

    He kanjer,

    Nou dat is aanpoten he maar ja je weet van wanten dus hardwerken is jou niet vreemd.
    Niet vergeten veel plezier te maken ook he. Roel en ik vinden het heerlijk om je verhalen te lezen en die slijmerige italiaantjes .....och daar wen je wel aan toch.

    tot gauw xxxxxxx

  • 19 April 2012 - 18:52

    Petra:

    He lieve stoere lisa in het jammer genoeg natte italie!! Ik kreeg net van mama jouw site door nadat ik heel fijn bijna een uurtje met haar aan de telefoon te hebben gezeten hahahah tja... Zo zijn wij:-)!!! Maar ik lees tussen de regels door dat jij het daar wel HEEL erg LEUK hebt ondanks het harde boenen en soppen van de caravans.... Ik heb er ook nog 1 .. En jouw pa en ma ook hahahaha
    Vanaf nu ga ik jou ook volgen en zo af en toe even lekker stalken en wat kan jij trouwens leuk schrijven over die itiliaanse boys :-) maar wacht maar tot de zon daar bij jou gaat schijnen .... Dan wordt alles anders en mooier (lol) nou de groetjes en maak veel plezier en geniet .... Maar niet te veel met volle teugen he .. Happy hour???????
    Doei doei xx

  • 21 April 2012 - 14:47

    Denies.:

    Hee meid, nou wat heb jij het druk met alles zeg:P haha.
    We missen je echt hoor, maar volgensmij heb je het daar wel erg naar je zin;). Ik kan niet wachten om je volgende berichtje te lezen. Ps. al iemand leuks op het spoor (ahum; kwa jongens natuurlijk:P hahaha).Tot snel meisy, dikke kussiess Xxx.

  • 22 April 2012 - 10:15

    Linda Van Der Kley:

    hai lisa wat een leuk reisveslag,heel leuk om te lezen,dit blijf ik ook zeker doen van begin tot het eind!!!Veel plezier en kijk uit voor spinnen!Lieve groet moeder van oskar(doe hem de groetjes he)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 23723

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: