Vrije tijd - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Vrije tijd - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Vrije tijd

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 April 2012 | Italië, Rome

Ja wel, ook dat kennen ze hier, WEEKEND heel prettig al zeg ik het zelf. Zaterdag was onze eerste middag vrij, Maarja wat doe je als het giet... Tent hangen dus. Ik dali en oskar zijn grote boodschappen gaan doen. Tjonge jonge 2 karren vol, alsof we een heel weeshuis moesten voederen. Gelukkig zaten we in de camping bus, dus we hoefde gelukkig niet de sjouwen. De rest van de middag hebben we in de tent gezeten en kwam Sander ook nog gezellig langs. Na dat we met z'n alle hadden gegeten ( en de afwas voor de jongens hadden bewaard) zijn we ons gaan omkleden om daarna naar de beachbar te gaan. Waar het zoals gewoonlijk onwijs gezellig is!! Het blijft vreemd hoor, party met je baas??
Ojaa, we zijn ook nog heel enthousiast met een kleed naar het strand gegaan... In de drie droge minuten die we hadden hahah. Dikke jas aan maaar wel schoenen uit want je bent op het strand dus dat hoort
En vandaag, tja hadden we dus eenheid dag vrij. We hadden dan ook een dag Venetië in de planning maar die viel letterlijk in het water... Want we begonne. De dag weer heel vrolijk met een partij water waar je U tegen zegt. Is opzich geen probleem maar ja het wel 5 minuten lopen naar het wc hok, ach gelijk goed wakker denk ik dan maar :) vandaag weer met z'n 4 e en voornamelijk (tot de klok van 3) zitten kaarten, onder andere het spelletje ezelen. 3 keer raden wie hier niet zo goed in is, ik dus :p mijn eerste opdracht was een de paar danspassen uit de jaren 70 opvoeren voor Engelsen die er overigens de grap totaal niet van inzagen, waardoor ik dus goed voor gek stond. De 2e keer moest ik radslagen maken rondjes rennen en als een kip tokken... Fijn ze weten dus gelijk wie ik ben 'zucht' gelukkig was ik it de enige en waren de andere ook de lul . Ook nog het dorpje in waardoor ik dus mijn 2 e lekker ijsje op heb haha, get was echt heerlijk maar je word wel duf hoor van zoon dag niksen. Nu lekker ff skypen en vanavond pannenkoeken bakken ( ja zoals jullie kunne lezen be ik zeeeeer gezond bezig, ook goed voor de lijn dit) op dit moment word er ook een pizza besteld. Grot vraagtekens bij het feit of ik straks nog in die leuke Ierse bikini's pas, we zullen het zien.

Italiaanse woordje van vandaag poco, is een beetje.

Tot snel xxxxxx

  • 15 April 2012 - 16:58

    Mama:

    hoi Liefie
    Dacht dat je vandaag naar venetië ging, niet gelukt dus volgende keer beter.Wel lekker al die ijsjes,zelfs met die kou ik hoop dat het snel stopt al die regen.Wij zijn onderweg naar opa we gaan je straks proberen te bellen.Nou fijne avond gewenst de groetjes voor iedereen en dikke kus voor jou xx

  • 16 April 2012 - 12:20

    Alie:

    Nou meid zo te horen vermaak jij je wel en das maar goed ook.....lekker genieten.
    het weer zit dan wel niet mee maar dat mag de pret niet drukken toch.
    En die lijn daar hoef jij je niet druk om te maken hoor, dat zit wel snor.

  • 16 April 2012 - 12:30

    Corine:

    Ha Lisa,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je allemaal leuke mensen om je heen hebt. Zo hou je het al die maanden wel vol. Nu nog lekker weer worden en dan is het helemaal genieten. Zitten je nagels nog na al dat schoonmaken? xxx

  • 16 April 2012 - 14:04

    Lieke:

    Hee lies!
    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Ik volg je verhalen op de voet hoor! Bij mij in Amersfoort heeft het zelfs nog gehageld vandaag, dus ook hier is het niet heel lekker weer!
    Wanneer is je allereerste werkdag? De trainingsdagen zijn voorbij he?

    xxx Lieke

  • 17 April 2012 - 11:12

    Ton:

    Zo te zien heb je geen mazzel met het weer en vannacht kan je je wanten wel aantrekken. Hoop dat je veel plezier hebt en dat het schoonmaken maar mag lukken. Groetjes Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 23729

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: