Verhuizen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: lisaoverheid

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 April 2012 | Italië, Rome

Ciao!

Vandaag zijn we verhuist, van stacaravan met kachel tot tent met bergen zand.
Na alles grondig schoongemaakt te hebben ( volgens mij was het gewoon een test) en alles te hebben ingericht zit ik dan eindelijk echt op m'n plek. We hebben de halve store tent leeg geplunderd voor eigen gebruik. In de stofregent liggen normaal spullen voor de gasten voor in de caravan of tent. Maar ja, je moet zelf ook leven niet waar.
Om 2 uur hadden we onze. Eerste schoonmaakklus, vol goede moed aan de gang. Tot dat ik het
doucheputje op tilde :€ BAH bergen met haar echt bleeeee knetter vies.
We hebben het gelukkig af gekrege, en we hebben. Of geshopt, dus we hebben lekker brood en beleg voor een pAr dagen.
Oja heel onze tent is oranje. Vlaggetjes en de Nederlandse vlag overal. Echt gezellig.
En je moet nu wel echt 5 minuten lopen naar de wc, echt vervelend, zeker als het savonds is, Maarja het is ook weer zo wat om het naast je tent te doen,dus lopen we dat stuk met liefde haha.
Vanavond hebben we aardappels met kipsnitzel en erwten op, erg lekker hoor. We missen de kachel wel, maar we zetten 2 gaspitten aan dan heb je ook een soort kachel.
Nou ik hoi er weer mee op vandaag, vanavond happy hour, 2 cocktails 5 euries :D

Italiaans woord vandaag geleerd: elimana is verwijderen hahah

Dikke kusssssxxxx

  • 13 April 2012 - 19:47

    Laura:

    Nou suc6 met aLles vooral schoonmaken want ik denk dat je nog veel meer haar gaat zien
    Xxxxxx je ik miglior sorella piccoli
    Italiaans voor beste zusje hahaha

  • 13 April 2012 - 20:00

    Mama:

    Hoi lieverd
    Iedere dag weer leuk om je te zien en te horen wat je daar allemaal meemaakt ga zo door dikke kus van mij voor jou xx

  • 14 April 2012 - 09:24

    Oma Lipstick.:

    Hoi Lisa ik heb weer zitten te genieten van je verslag,geweldig wel volhouden he,gr dikke kus xx(met schrijven bedoel ik hoor)

  • 14 April 2012 - 14:42

    Nelly:

    Heerlijk om te horen dat je het zo naar je zin hebt .En ik sluit me bij de rest aan om te zeggen hoe leuk het is om jouw verslagen te lezen.Dus volhouden en putjes BAH S6
    Ik geloof dat Laura goed geleerd heeft zo te lezen lukt ook haar Italiano. Byebye

  • 15 April 2012 - 14:33

    :

    OMG meid wat een verhalen!! superrr grappig om te lezen, ik ben zo benieuwd wat mij allemaal te wachten staat !
    Have fun! ;) Drink er 1 op mij..

    xxxxxxxxxxxx

  • 15 April 2012 - 15:32

    Tante Ria En Oom Han:

    We hebben je gevonden. Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Veel sukses bij je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 23717

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: