Party in Oranje - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Party in Oranje - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Party in Oranje

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Mei 2015 | België, Brussel

Oeps, een weekje overgeslagen. Dat heb je ervan als je een weekend naar huis gaat, dan schiet dat erbij in. Maar goed, even terug in de tijd naar het weekend voor koningsdag. Toen zijn Laura en Patries langs gekomen en dat was een zeer enerverend weekendje, vooral voor hun haha. Ze hadden een upgrate gekregen in het hotel (altijd handig interne connecties) en daar wilde ze ze graag even voor bedanken door het rolluik van de garage er gewoon even uit te rijden. Roluik lak er uit en de auto had toch enigzinds een krasje opgelopen her en der. Vervolgens duurde het ongeveer 2 uur om van het hotel naar mij toe te komen omdat het verkeer in Brussel toch enigzins een beetje hectisch is (metro had ze er in nog geen kwartier gebracht) maar goed, ze waren er. Heerlijke bbq gedaan, waarbij ik toch even moet zeggen dat het misschien wel handig is als ome piet of papa even langs komen want de manier waarop Bruno en Felix bbqen is mij niet bekend. Gooit all het vlees op de barbeque (en laat de helft aanbranden) om daarna alles in een schaal te doen en tegelijk te gaan eten. Dan heb je dus met 10 minuten 4 stukken vlees die je naar binnen moet werken anders is het koud. Hier kunnen ze nog wel een lesje in gebruiken. De dag daarna zijn we heerlijk gaan shoppen. EN toen we even een rust momentje hadden besloot een duif zijn behoefte te doen op de jas van Patries. De eerste beste Chinees die ze aansprak kon er volgens mij alleen maar om lachen en was ook niet bepaald behulpzaam met het uidelen van een tissue.
Toen dat eenmaal verholpen was hebben we nog een lekker dinner gehad in een schattig straatje dat er voor zorgt dat je een vakantie gevoel krijgt. Zondag zijn we naar het chocolade museum geweest ( wat letterlijk bij mij op de hoek zit) En in de middag naar huis en ik ging gezellig mee. Elke miniscule hobbel was een uitdaging want dan maakte de auto een geluid alsof hij inelkaar zou storten. Maar goed, we hebben het overleeft.
THuis suprise supriseeeee!!
Koningsdag was echt super, eerst gewerkt van 7 tot 1 en alleen maar oranje soesjes en tompouce verkocht. Daarna heerlijk over de vrijmarkt geslenterd om vervolges de trein van 6 uur weer terug te nemen. Al met Al een prima weekend. De week was voor de rest maar kort, want Donderdag middag ging ik weeeer naar huis. Ja, er was werk aan de winkel dus dan kom je even wat vaker terug.
Donderdag avond steeph een bezoekje gebracht die vanaf haar middel ongeveer vermlamd was door alle spierverslappers van haar operatie aan der knie en Zaterdag werkennn. Voor de rest een relax weekend gehad. Helaas was papa wel weer de sjaak aangezien er weer gewerkt werd aan het spoor. Moest hij me alweeeer naar Antwerpen rijden... Oeps.
Deze week was redelijk normaal. Op mn werk deelde 2 mensen hun telefoon nummer uit onder het mom van, Lisa als er wat gebeurd dan kan je me bij dezee altijd bellen. En ik, naief als ik ben, neem dat dan ook nog aan.
Ennnn ook leuk, ik heb dus een swaroski pen gehad, een echte. Op woensdag kwamen er dus wat hoge piefen langs uit Dubai voor een vergadering. Een klein kletspraat over de drukte in Brussels en vervolens vertelde ik hem dat voor hij verder ging zich moest inschijven. Hij haalt een pen uit zijn zak (bling bling, ik accuut kwijlen want ik ben net zo n ekster) en hij liet hem liggen. Ik, netjes opgevoed, roep hem terug dat hij iets vergeet. Het antwoord was, No no it is all yours. Dus ik bedacht nog wat aardig van hem, een pen met glitters; Bekijk ik dat ding goed, is het er dus een van swaroski. Tja, geluk zit soms in een klein hoekje hihi.
Nou jullie zijn weer op de hoogte van het wel en wee in Brussel, en volgende week zal ik weer gewoon een (wat kleiner) stukje schrijven

xxx

  • 09 Mei 2015 - 15:28

    Nelly Van Der Wal:

    Hoi Lisa,

    Nou dat was het weekend wel hoor ik maar gelukkig heeft Patries d'r shop gedrag er niet onder geleden. Haaha En jij geluksvogel een prachtige pen fantastisch toch en eerlijkheid duurt het langst zeggen ze toch nou dat blijkt dan maar weer. Wij zijn aan het neuzen voor de vakantie en het wordt Sicilie maar hoelang ?????? Nou we spreken snel iets af dikke kus xxx van ons


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 23635

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: