Pasen aan het thuisfront - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Pasen aan het thuisfront - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Pasen aan het thuisfront

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 April 2015 | België, Brussel

Het is al weer ff geleden, maar dat komt omdat ik op vrijdag richting huis ben gegaan en er de rest van de week niet bij stil sta dat er nog een reisverslag verwacht werd.
Maargoed, bij deze. Op stage gaat het prima, met de dag beter zou je kunnen zeggen. Thuis ook alles prima. Het nieuwe meisje Elo is erg aardig en daar kan ik goed mee opschieten. Groot voordeel is dat ze regelmatig thuis is en ik dus meer op mn gemak zit thuis. Koken doet ze bijna niet (zou dat een Frans trekje zijn) vis en pasta, tomatensaus en pasta of pasta met gewoon wat olie zijn zeer favoriet bij mn Franse huisgenoten.
Donderdag nog een cursus gehad in het Sheraton, en wat een feest was dat. Bij aankomst stonden er schalen vol met croisantjes en chocolade broodjes, bakken vol vers fruit en kannen met vers geperste sappen. Na dit warme welkom kregen we een inleiding over wat ons te wachten stond en konden we naar training 1 gaan. Die van mij ging over tools die je kunt gebruiken op de werkvloer. Maar met al die details zal ik jullie niet gaan vervelen. Waq erg leuk en de spreker was ook zzeer het bekijken waard. Na deze training kregen we koekjes en cake wat ook niet verkeerd was, na een half uur door naar de volgende ronde. Waar we wat gingen leren over betrouwbaarheid. We gingen een spel doen en ik moest de gast van de tafel spelen, John peeters met bijpassende Bril. Hierna was het lunchtijd. Ik heb eerst met Sabrina gestaan en de lekkerste broodjes en bijpassende hapjes en dingentjes. Daarna zag ik Ben staan bij de toetjes tafel. Even voor de duidelijkheid, ben is zeeer bezig met gezond eten en opletten en sporten enzo. En daar stond hij dan, te dubben voor de chocolade mouse, de ijsjes, de koekjes en de brownies. Uiteindelijk hebben we allebei 2 dingen uitgekozen en wwat was het lekker. prima trainingsdag gehad al zeg ik het zelf hahah
volgende dag vlak voordat ik naar huis ging heb ik als de wiedeweerga alles aan kant gemaakt, koelkast was practisch leeg en al mn was hing lekker te drogen. Elo was gewaarschuwed op een weekend alleen thuis en ik kon gaan. gepakt en wel ben ik richting de Metro gegaan waar zowaar een plekje was om te zitten, rond 11 uur kon ik lekker naar huis. En wat een verassing, Jeroen kwam me ophalen.
Die vrijdag heel wat afgeshopt met mama, en ook goed gelachen dat was wel ff nodig en Zaterdag een heerlijke shop dag gehad met papa. Ook kregen we echt een onwijs grote paashaas, die mede dankzij mn moeder 2 dagen daarna al op was :) Zaterdagavond nog een etentje gehad voor opa zn 81ste verjaardag en Zondag na de kerk genoten van al het lekker dat Jeroen geregeld had. Hij had 30 petit fours mee gekregen, en een slof en moorkoppen en bolusen en eierkoeken. Echt het is maar goed dat ik er niet zo veel ben want ik zou dicht groeien!!
Na het gourmetten en het paasontbijt en de zelfgemaakte patat en natuurlijk de gezelligheid weer richting Brussel, papa moest me alleen wel even in antwertprn afzetten door werkzaamheden aan het sppoor (oepsss) Echt ik voel me een vierkant varken momenteel, groot vreetfestijn is het geweest en ik ga het liefst morgen in mn joggingsbroek naar mn werk want die wit lekker wijd. denk alleen niet dat ze dat erg op prijs gaan stellen.
Deze week kennis gemaakt met michael, nieuwe security; Ziet er uit als 16 is 22 gaat trouwen en krijg een kind. Wat een ander leven je wel niet kan hebben, ik ben verdorie net zo oud!! Klok begint met tikken? Mzg hopen van niet hahah.
Net heeeeerlijk in de zon pauze gehad; En zoals jullie weten ben ik niet echt een sportfanaat, ben liever lui dan moe. Dus confronterend was het wel toen al die hardlopers voorbij kwamen. Ik heeeerlijk op een bankje met mn brood en hun zich maar in het zweet werken. Ach vershil moet er zijn. Hoop niet dat het allemaam zakenlui zijn die in hun lunch gaan rennen want ze waren allemaa;l flink aan het zweten hahah;
En als klap op de vuurpijl kwam ook nog eens Prins Laurent voorbij (niet hardlopen hoooor, gewoon wandelen) Prima dag gehad :)
Pffff niet veel interesants te vertellen, drukke werkweek in aantocht met een leuke afsluiting want mn vriendinnen komen;

XXXX

  • 09 April 2015 - 22:00

    Oma Lipstick:

    vEEL PLEZIER MET JE VRIENDINNETJES DIIKE KUSSSSSSSSSSS

  • 09 April 2015 - 22:17

    Nelly:

    Fijn dat je inmiddels lekker gesetteld ben zowel in je huis als op je werk.
    Natuurlijk lees ik dat E.G.A. ook goed ga haha. Komt vast goed jouw kennende

    Veel plezier XXX van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 23618

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: