Home alone - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Home alone - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Home alone

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Maart 2015 | België, Brussel

Haaaay daar ben ik weer, op naar een nieuw verslag dat ik dus bijna vergeten was.
Te beginnen bij vroige week vrijdag. Zoals vele weten (algemeen bekend) kan ik zo af en toe best een beetje zenuwachtig zijn als ik in mijn eentje ben in een vreemde (niet iets wat 100% thuis voelt) omgeving. Althans, als die omgeving groot is, laten we het daar op houden. Nu is het dus het geval dat het vrijdag avond is, Bruno nog op wintersport is en die andere 3, het koppel en Tamara, die zijn er uberhaupt nooit. Dus dan zit je wel eens alleen. Dat geeft op zicht niks, genoeg te doen en als er niemand is hoef je ook niet continu die gene zijn troep op te ruimen dus dat scheelt., Maar als het dan zo 10 uur half 11 is en je gaat naar boven om op bed een filmpje te kijken. Nou dan gaat het dus fout. Elke geluidje, piepje noem maar op probeer ik te plaatsen, en dat gaat dus niet altijd. Ook ben ik gezegend met een rijke fantasie (bedankt mam) die in dit soort situaties dus overuren maakt, en voor dat je het weet gebeuren er allemaal erge dingen (in mn hoofd natuurlijk) en dan slaap ik niet meer. Uiteindelijk kwam rond 2 uur iemand thuis, geen flauw idee wie en kon ik dus slapen, ja thats me. Gelukkig zag mijn zaterdag er anders uit, shoppen en boodschappen, kamer schoonmaken, wassen strijken en klaar maken voor de avond. Anne en ik zouden Brussel (en de mannen in Brussel) gaan ontmoeten. Dus helemaal opgedirkt van te vore wat moet ingedronken en hop richting centrum. Hier kwamen we al snel uit bij city club waar de muziek meer dan prima was maar je je wel groen en geel betaalde aan een drankje. Hier zijn we gebleven tot een uurtje of half 5. Daarna bijnaaaa de weddeschap met Jeroen verloren door bij de mac naar binnen te gaan . Gelukkig was Karma mij goed gezind en was het zo druk dat we geen zin hadden om te wachten en naar een of andere turkse toko zijn gelopen. Daarna op naar huis, ik stapte om half 6 binnen en ik wist (zoiets voel je gewoon) dat ik alleen was. Maar goed, de 'moed' zat er nog goed in dus ik naar boven en na dat alle make up verwijderd was lekker mn bed in. IK lag nog geen 2 minuten, hoor ik ineens de deur open gaan. Ik gelijk recht overeind in bed (weg moed) en bedacht me gelijk waar ik de paper spray gelaten had hahah en dan wachten maar. het kwam 1 trap omhoog, stond even stil en ja hoor het wkam ook de 2e trap omhoog. Nou geloof me ben nog nooit zo blij met Bruno geweest hahah die was zojuist teruggekomen van wintersport.
Zondag, na lekker uitslapen, naar de Mark geweest met Astrid. Lekker een beetje rond slenteren, boodschappen halen en weer naar huis. Er waren zowaar mensen beneden. bruno en John die geljik overschakelde naar het Engels, wat echt heel lief is want ze hebben hier beduidend meer moeite mee dan ik. En dan voordat je het weet is je weekend weer voorbij.
Dinsdag kreeg ik er 3 nieuwe projecten bij, dus nu begint mijn werk daadwerkelijk op werk te lijken en voel ik me dan ook eindelijk verantwoordeliijk voor het geen wat ik doe, fijn gevoel al zeg ik het zelf. En toen was het woensdag, de dag dat de planteman zou komen.
Elke week worden de planten verzorgd. Op de receptie staat een grote orgiedee en die word dan bijna altijd vervangen door een nieuwe. De oude word eigenlijk weggegooid, maar aangezien er genoeg gegadigde zijn gaat het meestal met iemand mee naar huis. Nu had van betrouwbare Bronenn gehoord dat een van de security guards, aschot, hem maar al te vaak mee naar huis neemt. Nu vond ik vorige week al dat het mijn beurt was dus heb ik de plant gelabeld met de labelmaker en staat mijn naam er dus op (kinderachtig he) Maar goed de plantenmannen vonden dat ding nog mooi en ik moet dus nog een extra week wachten. Ben benieuwd :)
Ik ben deze week ernstig lui geweest, ik heb niet gefietst of gesport maaaar heb (redelijk) gezond gegeten, en met redelijk bedoel ik ega met soms is een nootje extra maargoed mag niet klagen.
Goed nieuws trouwens, iemand heeft de dixi in ons huis schoongemaakt, yeahhhh voor bezoekers is het dus weer veilig naar het toilet gaan :)
voor de rest doe ik door de weeks lekker skypen met mn ouders en vriendinnen en bellen met mijn opa en appen met wat collega's dus dat zit allemaal goed, ik ben ook steeds beter in het Frans (baby, peuter, klleuter Frans) maar heee je moet ergens beginnen.
Nou dat was wel weer genoeg voor deze week. TIjd voor een lekker bad en een filmpje achteraf. En dan morgen begint het weeeeeeekend :D

xx

  • 20 Maart 2015 - 20:11

    Petra:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 23629

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: