Rommelig - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu Rommelig - Reisverslag uit Brussel, België van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

Rommelig

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Maart 2015 | België, Brussel

Goed, daar zijn we weer. Ik moet bekennen dat ik het een beetje vergeten was dus ik zit nu heel charmant met een handdoek om mijn hoofd gewikkeld en wasbeer ogen van de mascara op bed, klaar om jullie op de hoogte te houden van het wel en wee in brussel :)
Afgelopen weekend naar huis geweest, voor de verjaardag van Laura. De hele dag heb ik berichtjes binnen gehad die allemaal op hetzelfde neer kwamen. 'had je je verhaal wel online moeten plaatsen? Het was toch een verassing voor Laura? Ik ken zuslief goed genoeg om te weten dat ze alleen faceboook heeft voor pure verveling of om af en toe een super gewldige selfie te plaatsen dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. De trein reis was zeer comfortabel en ging erg snel. Voor ik het wist stond ik op Dord en werd ik door Papa opgehaald. THuis was Laura meer dan verbaasd, en kwam er zelfs een enkele traan aan te pas, wat mij ook weer wat deed. Zoals verwacht vloog de avond in sneltreinvaart voorbij en voor ik het wist ging mijn wekker om 06.00 omdat er een dagje bakkerij op de planning stond. Echt een heerlijke dag gehad, mezelf getrakteerd op 4 tompouce bovekantjes (ja we hadden wat over en ik vind de bovenkant nou eenmaal het lekkerst) En gelukkig ook een prima omzet gedraaid. De avond was vrij hefftig, het begon allemaal vrij rustig. Lekker op het gemak gegeten en vervolgens in vogelvlucht douche haar doen make up etc omdat ik om 8 uur bij Marissa en Marien zou zijn om hun huis te bekijken nu het af was. In de auto nog half make up zitten smeren, echt ik moet wat aan mijn time management gaan doen want dit kan zo niet. Ik heb welgeteld 5 hele minuten het huis kunnen zien en toen moesten we weg. We gingen namelijk naar de film fifty shades of grey... Nou nou zeg. Laten we met de plus punten beginnen. 1. Wat was ik blij dat ik deze niet met mama ben wezen kijken. HOe lief ik haar ook vind en hoe graag ik ook met haar naar de film ga, ik denk dat ik door mn stoel was heen gezakt haha. 2. De man waar iedereen van vind dat hij knapper mag, hoeft niet!! Weet niet of jullie de scene zagen dat meneer op het bed sprong en zo de boterham uit der handen hapte, Need I say more???? en 3. Ik was met de meiden dus we hebben heel wat af zitten giebelen. Nadeel was wel dat er een man in zn eentje voor ons zat, Ik bedoel serieuss?? Wat kom je doen.. En dat continue gehijg hoeft van mij ook niet zo. Voor de rest is het precies het boek alleen heb je er dus nu een plaatje bij.
Prima avond gehad dus. Zondag enigzins bijtijds op want er moest natuurlijk gezongen worden, Laura 17 jaar, en ze is vreselijk verwent. Jeroen had een pracht van een taart voor haar gemaakt, die echt meeer dan lekker was.
De dag ging veeeel te snel voorbij, ik vond het fijn om weer ff bij iedereen te zijn. klokslag 10 voor 7 was het dan ook weer tijd om gedag te zeggen. Ik had niet zo veel meegenomen omdat ik wist dat er een boodschappentas mee terug moest. Die had ik een beetje onderschat, hij was tamelijk aan de zware kant.
Vooral toen mijn trein niet reed en ik een uur op Roosendaal moest wachten, ik kon niet even op zoek naar een plek om een kop koffie te halen aangezien ik (gevoelsmatig) 20 kilo mee moest zeulen.Daarnaast keek iedereen me raar aan, ze fluisterde nog net niet. Het was trouwens erg druk op dat station, allemaal mensen met grote koffers, net alsof ze een half jaar op vakantie gaan maar waarschijnlijk zit daar gewoon de was in die ze ongeveer 3 maanden verzameld hebben en door moeders hebben laten doen, dat vermoed ik zo.
De terugreis was ongemakkelijk, ik zat op zo'n uitklapstoell die 'lui'was. En met lui bedoel ik eigenlijk iets te ver doorgezakt waardoor je constant het gevoel hebt er af te glijden, hier heb ik een uur op doorgebracht. Dus naast de blaren op mijn handen van de tas had ik ook nog eens flinke bovenbenen. Maargoed, was toch van plan maandag te beginnen met E.G.A dus dit is een moooie kick of.
Metro station Simonis wil je trouwens niet zijn rond half 11 savonds. Ik kwam een zwerver tegen die wel heel lang naar mijn tas bleef staren, en rennen was geen optie. Ik bedacht me wel dat ik een busje peperspray heb, alleen die zat onder op mijn handtas en met beide handen vol is het dus een uitdaging om die te pakken te krijgen, niet over nagedacht!!
Maargoed, thuis.
De maandag ochtend was zwaaaaaar maar ik heb lekker door kunnen werken. Al begin ik langzamerhand wel op te zien tegen de donderdag en de vrijdag. Ik heb dat al gedaan, ik weet hoe de receptie werkt en ik weet hoe ik spullen moet bestellen etc.etc. Dus volgende week om een andere uitdaging vragen.
Ojaaaa nog een vrij genante aanvaring gehad met de buurman, Bruno.
Ik slaap (goh wat een details) in een te groot tshirt, als je dan midden in de nacht naar de wc moet, denk je niet van; goh laat ik even een joggingbroek aantrekken, aangezien de badkamer 2 stappen bij mijn deur vandaan is. En daarnaast, hoe groot is de kans dat je om 3 uur de enige huisgenoot op je verdieping tegen komt. Nou groot dus... Doe de deur open, schrik me uiteraard helemaal te pletter, want je verwacht niemand en er staat iemand met een slaapdronken hoofd net met zn hand op de deurklink. Tja dan weet je jezelf even geen houding te geven. Hoop maar dat hij nog half sliep hahaha.
Ben trouwens begonnen met sporten deze week, ben bijna trots op mezelf, een uur precies, nu maar eens zien of deze sportatleet (uchummm) dit volhoud.
Nou om deze week mee af te sluiten (er is eigenlijk nog wel meer gebeurd, misschien moet ik een boek gaan schrijven hahaha)
Ben ik meer dan mega trots op Jeroen die zijn rijbewijs dan toch heeft gehaald!!! Hij had er alleen wel de P in omdat papa en hem niet acuut met de auto naar Brussel liet rijden, raar he :P

Tot volgende weeeeek xx

  • 05 Maart 2015 - 22:09

    Oma Lipstick :

    Ik heb weer zitten te genieten hoor van je story en je mag van mij echt een boek gaan schrijven ik heb het idee dat je het heel goed zou kunnen schat.Groetjes dikke kus van ons opa en oma Kranendonk XX

  • 05 Maart 2015 - 23:33

    Oom Hans En Tante Ria:

    We hebben weer zitten smullen van je verhaal.
    Wachten vol spannin op het vervolg.

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 06 Maart 2015 - 11:59

    Petra Oorschot:

    Ik vind je gewoon een tof wijffie en ben trots op jou! X

  • 08 Maart 2015 - 13:09

    Mama:

    Geweldig die verhalen !!!!!!

  • 08 Maart 2015 - 21:19

    Nelly:

    Hoi Lisa

    Nou jij heb je best weer gedaan hoor leuk om zo op de hoogte te blijven. Succes met sporten en EGA
    dan heb je de volgende keer geen last van het uitklapstoeltje haha.
    Lekker doorgaan zo komt het zeker goed XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Brussel

Stage in Brussel van februari tot juli.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Een huis vol

17 Mei 2015

Fransies in Brussel

08 Mei 2015

Party in Oranje

24 April 2015

Fransies

19 April 2015

Feeeels like summer
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 23636

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: