milaaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu milaaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

milaaan

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Augustus 2012 | Italië, Rome

ja hoor we hebben er weer een drukke week *soort van* achter de rug. We hebben veel vrij gehad, op een dag was ik zelfs om 10.15 klaar.
we hebben veel gelachen op de receptie en ik heb voor de verandering weer een nieuwe tentgenoot. ik kreeg ineens een sms dat ik mijn 2e inner (op dat moment mijn inloopkast) leeg moest maken. er ou een jongen inkomen. maar het greucht ging dat er een 38 jarige man zou komen dus ik begon hem al te knijpen. ik heb terry praktisch gesmeekt om weer terug te komen, en dat deed ze gelukig. daar ben ik nog steeds zeer blij mij. behave dt ze een rommelkont nis :(
ove4rmorgn komt er een groot verhaal op omdat ik morgen naar milaan ga!! daar zal ik genoeg mee maken :)
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 23631

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: