milaaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu milaaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

milaaan

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Augustus 2012 | Italië, Rome

ja hoor we hebben er weer een drukke week *soort van* achter de rug. We hebben veel vrij gehad, op een dag was ik zelfs om 10.15 klaar.
we hebben veel gelachen op de receptie en ik heb voor de verandering weer een nieuwe tentgenoot. ik kreeg ineens een sms dat ik mijn 2e inner (op dat moment mijn inloopkast) leeg moest maken. er ou een jongen inkomen. maar het greucht ging dat er een 38 jarige man zou komen dus ik begon hem al te knijpen. ik heb terry praktisch gesmeekt om weer terug te komen, en dat deed ze gelukig. daar ben ik nog steeds zeer blij mij. behave dt ze een rommelkont nis :(
ove4rmorgn komt er een groot verhaal op omdat ik morgen naar milaan ga!! daar zal ik genoeg mee maken :)
xxx