llaatste week - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu llaatste week - Reisverslag uit Rome, Italië van Lisa Overheid - WaarBenJij.nu

llaatste week

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Augustus 2012 | Italië, Rome

Daar ben ik weer, en maar 2 dagen te laat haha.
Weer een lekker weekje achter de rug, (helaas wel met schoonmaken :( ) Ik heb vorige keer een hele lap tekst neer gegooid en ik hoop dat jullie daar een beetje van hebben kunnen mee krijgen wat ik dus gedaan had. Ik ben helaas wel vergeten dat ik in de laatsrte week met mijn broertje en zusje naar aqualandia ben geweest GEKKENHUIS hahah. dat was me toch een partij stoerr!!!! alleen beetje jammer van de drukte. Je voelt je toch wel heel wat hoor als je met hun in de bus in italy zit. En voor de rest wil ik toch nog ff kwijt dat ik er heel erg van genoten heb dat mijn ouders er waren. nog 4 weken en dan zie ik ze weer.
Nieuws van nu.
Mijn tent genoot is verkast ik heb dus nu de tent voor mij alleen!!! jeeeeeeeh
Er staat voor aanstaande dinsdag een tripje gepland naar belogne!!
Morgen ga ik mee met een colega want zij laat een tatoeage zetten, spannendd!!!
En ik heb mn zomervlam gevonden hahaha :P
Nou zal u denken, ja hoor een italiaan... Mis hij komt uit engeland :P
Leuke jongen om te zien en erg lief :) heeeeel belangrijk hihi.
Ook heb ik een nieuwe collega, terry. zij gaat die tatoe laten zetten. echt heel gezellig.
Het is niet heel druk geweest de afgelopen week dus we hadden tijd om met zijn 9e een trapbootje te huren voor in het water. Was echt heel leuk met glijbaan enzo maar we kwamen op een stuk daar zagen we wat kwallen. Vlak voordat iemand iemand in het water wou springen kwam er een kwal voorbij met ik denk een diameter van 40 cm en dan overdrijf ik niet. Ik schrok me helamaal kapot zeg!!. Toch maar weer een stukje terug hhahaha. Ook vieren we de laatste avond van Chris want hij gaat weer terug naar engeland.
Heel raar maar zo langzamerhand gaan de 1e al weg, voelt toch wel vreemd.
Ook hebben we 2 nieuwe eurocamp collega's gekregen maar die zijn allebei binnen 24 uur weer vertrokken omdat ze het niet leuk vonden, hoe bedoel je opgeven...
Nou ik ga nu lekker op het strand zitten en daarna toch maar weer eens in die beach bar kijken..

xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Stage tot September

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2015

Brussel

24 Augustus 2012

Slovenië

22 Augustus 2012

milaaan

12 Augustus 2012

llaatste week

05 Augustus 2012

lang geleden (ja excuses hier voor)
Lisa

Leuk dagboek om bij te houden in de 5 maanden die ik op camping ca´savio door breng. Veel lees plezier!!

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 23607

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 24 Juli 2015

Brussel

10 April 2012 - 15 September 2012

Stage tot September

Landen bezocht: